מתכוננים להנפקה: פייסבוק תגייס אלפי עובדים חדשים

החברה מתכוונת לפתוח סניף חדש בעיר ניו-יורק ■ מארק צוקרברג ביקר במספר אוניברסיטאות יוקרתיות על מנת לגייס עובדים ■ החברה מתכוונת לגייס 10 מיליארד דולר בהנפקה

אלפי אנשים צפויים במהלך השנה הקרובה לשנות את מקום העבודה שלהם ברשתות החברתיות ל"פייסבוק", וזאת בעקבות כוונת החברה מקליפורניה לגייס אלפי עובדים חדשים בשנת 2012 עם פתיחת משרד חדש של החברה בעיר ניו-יורק, במסגרת ההכנות של החברה להנפקה בוול סטריט.

הרשת החברתית הגדולה בעולם עם 800 מיליון משתמשים רשומים, מעסיקה כ-3000 עובדים תפתח את הסניף החדש של בניו-יורק בתחילת שנת 2012, כך אמרה שריל סנדברג, מנהלת התפעול בחברה, בהמלך כנס שהתקיים אתמול בעיר. "מספר המשתמשים וההכנסות שבאות בעקבות כך הולך וגודל במהרה", אמרה סנדברג בכנס שקיימה החברה. "ועל זה אנחנו מהמרים".

כמו חברות רבות בתחום, לרבות גוגל ואפל , גם פייסבוק מנסה לפתות את המוחות המבריקים ביותר כדי שיבואו לעבוד אצלה. מנכ"ל ומייסד פייסבוק מארק צוקרברג ביקר לפני כמה ימים במכון ה-MIT היוקרתי ואוניברסיטת הרווארד על מנת לגייס כמה עובדים לחברה.

פייסבוק מתכננת לגייס 10 מיליארד דולר במהלך ההנפקה הראשונית בוול סטריט מה שיעמיד את שווי החברה על מעל ל-100 מיליארד אירו, כך אמר גורם המקורב למהלך לסוכנות בלומברג. על פי התחזיות, החברה תגיש את המסמכים הדרושים להנפקה עוד לפני סוף החודש.