מתנערת מן העבר: מירס רוצה קידומת חדשה - 053

ההחלטה של מירס לנסות ולהתמקד בקידומת החדשה הינה מהלך שיווקי מיתוגי מובהק שנובע מההכרה שתחת הקידומת 057 היא תתקשה לבצע פריצת דרך בשוק הפרטי

מירס עובדת במרץ על המיתוג החדש שלה ורוצה להיפטר מהקידומת הישנה המזוהה עם השוק המוסדי, 057. החברה מבקשת קידומת חדשה וככל הנראה תקבל את הקידומת 053, שכן כרגע היא היחידה שפנויה ולא "מלוכלכת", כלומר לא יושבים עליה מפעילים נוספים.

ההחלטה של מירס לנסות ולהתמקד בקידומת החדשה הינה מהלך שיווקי מיתוגי מובהק שנובע מההכרה שתחת הקידומת 057 היא תתקשה לבצע פריצת דרך בשוק הפרטי. ראוי לציין שלפי אותו היגיון גם שם המותג מירס אבד עליו הכלח, ויהיה מעניין לראות באיזה מותג חדש תבחר החברה ומה יהיה הקשר שלו לערכי המותג של החברה האם הוט.

במסגרת הרפורמות שהנהיג משרד התקשורת למעבר ל-7 ספרות בסלולר, בוטלו שלל הקידומות שהיו למפעילות הסלולריות והן חזרו למשרד התקשורת. הקידומת 053 הייתה בעבר שייכת לסלקום.

כרגע יש לכל חברה סלולרית רק קידומת אחת בלבד. לכן סביר להניח שהמשרד לא יתיר למירס להמשיך ולהחזיק בקידומת 057 במקביל לקידומת נוספת כמו 053, ומירס תידרש לקבל החלטה האם היא מוכנה לוותר ולהעביר את כל הלקוחות מהקידומת הישנה לחדשה - מהלך לא פשוט כשלעצמו.

נציין כי המפעילים החדשים הווירטואליים פועלים תחת הקידומת 055, ואילו גולן טלקום תפעל תחת הקידומת 058.

ממירס לא נמסרה תגובה עד כה.