אלווריון: היקף המזומנים ב-2012 יישמר למרות רכישת וויביון

החברה פורסת היום את התוכנית האסטרטגית לשנת 2012: יעדים עסקיים שצפויים לייצר שולי רווח תפעולי של 5% לפחות על בסיס Non-GAAP ותזרים מזומנים חיובי

אלווריון , ספקית רשתות תקשורת 4G בגישת פס רחב אלחוטי, הודיעה היום (ה') על תוכנית אסטרטגית חדשה לשנת 2012. היעדים העסקיים שמגדירה התוכנית נועדו לייצר שולי רווח תפעולי של 5% לפחות על בסיס Non-GAAP ותזרים מזומנים חיובי. בהקשר זה יצויין כי החברה צופה היקף מזומנים בסכום של כ-65 מיליון דולר עד סוף 2012 בדומה לסכום הצפוי לסוף 2011, זאת לאחר הוצאות הוניות ותשלומי ריבית.

על פי התוכנית החדשה, יעלה יעד שולי הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP עבור 2012 לרמה של 45%, כאשר היעד להוצאות תפעוליות נמוך מ-40% מההכנסות. לאור התחזית המאקרו-כלכלית, מבססת ההנהלה את התוכנית על רף הכנסות של 195-185 מיליון דולר עבור 2012, הכוללת הכנסות בהיקף של כ-25 מיליון דולר ממוצרי ווייביון.

מעבר ל-2012, בטווח הארוך מכוונת אלווריון ליעד תפעולי עם צמיחה של 20%-15% בהכנסות לשנה, שולי רווח גולמי של 45% לפחות, שולי רווח תפעולי על בסיס Non-GAAP של 10%, ותזרים מזומנים חיובי יציב לאחר הוצאות על הון והחזר חובות.

בהתייחס לתוצאות הרבעון הרביעי, אלווריון צופה כי הכנסות הרבעון יסתכמו בטווח של 44-42 מיליון דולר. ההפסד במונחי GAAP צפוי להסתכם בטווח של 0.03-0.04 דולר למניה. עוד מודיעה החברה כי הדוחות לרבעון הרביעי יכללו את התוצאות מרכישת ווייביון בנובמבר 2011.

"מטרת התוכנית - לשמר תזרים מזומנים תפעולי חיובי"

אלווריון מתכוונת למקד את ההיצע שלה עבור ספקיות תקשורת סלולר בפתרונות קיבולת וכיסוי, כמו Wifi offload ומערכות אנטנות במודל DAS להפחתת העומס על רשתות WiFi, במטרה לשפר את ביצועי רשתות התקשורת מבוססות 3G ו-4G. עבור ספקיות גישה לאינטרנט אלחוטי בפס רחב (BWA) באיזורים כפריים ובשווקים מתעוררים, ספקיות שירותי אינטרנט אלחוטי (WISPS) ורשתות פרטיות בשוקי יעד ורטיקליים, מתכוונת אלווריון לספק סל פתרונות רחב, במגוון טכנולוגיות, באמצעות תדרים המצריכים רשיון, ותדרים שאינם מצריכים רשיון.

סל הפתרונות של אלווריון יכלול פלטפורמה מבוססת 4G RAN ופתרונות WiFi למתחמים חיצוניים עבור ספקיות תקשורת. היישומים עבור הפתרונות בטכנולוגיות מרובות יכלול פתרונות גישה לאינטרנט בפס רחב ללקוחות פרטיים וארגוניים, WiFi עירוני, ערים חכמות (מעקב בוידאו, בקרת תנועה וכיו"ב), קמפוסים סגורים (קישוריות למגזר העסקי, החינוכי, שירותי הבריאות והאירוח), ויישומים ייעודים לשווקים ורטיקליים כמו תשתיות, נפט וגז.

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון אמר כי "יש לנו מידה רבה של בטחון בתוכנית האסטרטגית הזו, והטמעתה תאפשר לנו לקחת חלק באופן מלא בתחומי צמיחה חדשים, ולנצל את משאבי החברה בצורה יעילה יותר". עוד הוסיף כי "השמירה על מאזן חזק חשובה לאלווריון, מטרת התוכנית שלנו ל-2012 היא לשמר תזרים מזומנים תפעולי חיובי, אשר גם לאחר הוצאות הוניות והחזרי ריבית הקשורים לרכישה, יאפשר לנו גמישות פיננסית משמעותית הדרושה להשגת מטרותינו לטווח הארוך.