רמי לוי גייס יותר מ-2,000 לקוחות לשירותי הסלולר שלו

(עדכון) - בתוך כך, לקוחות שהצטרפו לשירותי הסלולר שמשווק לוי כועסים על הגבלת מהירות הגלישה שלהם ל-2 מגה בלבד

רמי לוי גייס יותר מ-2,000 לקוחות לשירותי הסלולר שלו תוך פחות משבועיים. לפי נתוני המפעילים ותנועת הניידות, לרמי לוי הצטרפו כ-2,000 מנויים עד סוף השבוע, ובנוסף ההערכה היא כי הוא גייס עוד כמה מאות לקוחות תחת הקידומת 055 שמשויכת לו.

אתמול דיווחנו כי רמי לוי רכש מחברת פלאפון מהירות גלישה של 2 מגה לשנייה עבור לקוחותיו. במסגרת פעילות הסלולר שלו משתמש לוי ברשת פלאפון כרשת שמארחת את לקוחותיו. המשמעות היא שמי שעבר אליו אינו יכול לקבל מהירויות גבוהות יותר ממה שמציעה רשת פלאפון שמסוגלת להציע מהירות של 15 מגה.

הסיבה לכך שלקוחותיו של לוי לא יכולים לקבל את המהירות המקסימלית שמציעה פלאפון מעוגנת בהסכם בינו לבין פלאפון. כעת בעקבות תלונות של לקוחות עשוי לוי לבקש לשנות את הסעיף בהסכם בינו לבין פלאפון.

מקובל להניח שלפלאפון יש רשת סלולרית מהירה יותר ממתחרותיה ולכן עשויים משתמשים להניח שהמחירים הנוחים שמציע לוי כוללים גם את ההמהירות שמציעה פלאפון, ולכן הנושא יעלה לבירור בין הצדדים בימים הקרובים משום שנראה שמדובר בסוגיה מהותית עבור חלק מהלקוחות ששוקלים לעבור אליו.

רמי לוי מסר בתגובה, כי על פי ההסכם שלו עם פלאפון, החברה חייבת להציע לו את אותה מהירות שהיא מציעה ללקוחותיה. מחברת פלאפון נמסר בתגובה, "הפרמטרים השונים מעוגנים בהסכם בין הצדדים, ואנחנו לא נפרט אותו על גבי העיתון".