האנדרואיד עקף את האייפון בשימוש היומי בפייסבוק

אתר AppData: כ-58.5 מיליון משתמשים באפליקציית פייסבוק באנדרואיד, לעומת 57.6 מיליון משתמשים באייפון ■ בשימוש החודשי האנדרואיד עדיין משתרך מאחורי האייפון

האנדרואיד ממשיך לשבור שיאים: לראשונה מספר המשתמשים הפעילים היומיים באפליקציית פייסבוק לאנדרואיד עקפה את מספר המשתמשים באפליקציית פייסבוק לאייפון - עם 58.5 מיליון משתמשים באנדרואיד לעומת 57.6 מיליון משתמשים באייפון, כך עולה מהנתונים של אתר AppData, העוקב אחר השימוש באפליקציות שונות.

שתי האפליקציות, שעברו לאחרונה שדרוג משמעותי בעיצוב ובממשק המשתמש, מפותחת על-ידי פייסבוק עצמה. אפליקציית אנדרואיד הגיעה לשוק בספטמבר 2009 - יותר משנה לאחר צאת האפליקציה הרשמית של פייסבוק לאייפון.

עם זאת, על-פי הנתונים החודשיים של AppData, אפליקציית האנדרואיד עדיין משתרכת מאחורי אפליקציית האייפון. באנדרואיד משתמשים 86.1 מיליון משתמשים פעילים בחודש לעומת 99.5 מיליון משתמשים פעילים בחודש באייפון. ועדיין, שיעור הדביקות של אפליקציית האנדרואיד יותר גבוה, כשיותר משתמשים נכנסים על בסיס יומי לאפליקציה. לאנדרואיד יש דביקות של 67.9% לעומת 57.8% באייפון.

ומה קורה בשאר מערכות ההפעלה הסלולריות? על-פי נתוני AppData, לאפליקציית הבלקברי יש 30 מיליון משתמשים פעילים ביום ו-47.9 מיליון משתמשים פעילים בחודש (רמת דביקות של 62.6%). לאפליקציית האייפד יש 5.5 מיליון משתמשים פעילים ביום ו-15.9 מיליון משתמשים פעילים בחודש (רמת דביקות של 34.5%). לאפליקציית ווינדוס פון יש 370 אלף משתמשים פעילים ביום ו-950 אלף משתמשים פעילים בחודש (רמת דביקות של 38.9%). לאפליקציית פייסבוק לטלפונים פשוטים שאינם סמארטפונים יש 8.8 מיליון משתמשים פעילים ביום ו-38.1 מיליון משתמשים פעילים בחודש (רמת דביקות של 23%).