שייקר וארגון "לתת": מסיבת רחוב וירטואלית לאיסוף תרומות

חברת הסטארט-אפ הישראלית שייקר ממשיכה לנצל את פלטפורמת הבר הווירטואלי שלה לפעילויות שיווק חדשניות ■ שירי מימון ושמעון בוסקילה, היהודים והראל סקעת ישירו ויסתובבו בין הגולשים

חברת הסטארט-אפ הישראלית שייקר ממשיכה לנצל את פלטפורמת הבר הווירטואלי שלה לפעילויות שיווק חדשניות: לאחר שבתחילת נובמבר שיתפה פעולה עם להקת בית הבובות כדי להשיק את האלבום החדש שלה, כעת היא משתפת פעולה עם ארגון "לתת" ומשיקה מסיבת רחוב וירטואלית במהלך שמונת ימי חנוכה (20-28 בדצמבר).

מסיבת הרחוב הווירטואלית תיערך באפליקציית הפייסבוק של שייקר וייקחו בה חלק שירי מימון ושמעון בוסקילה, היהודים, מופע הארנבות של ד"ר קספר, הראל סקעת ועוד. כך, למשל, תתארח הערב שירי מימון במסיבת הרחוב הווירטואלית, תסתובב עם דמות וירטואלית והגולשים יוכלו לשוחח איתה כמו גם להאזין לשיריה ברקע.

במקביל, יופיעו בפלטפורמה מודעות שקוראות לתרום לארגון "לתת" על-ידי שליחת הודעת SMS. מי שיתרום יקבל בהודעה קוד מיוחד, אותו יוכל להקליד בתוך האפליקציה של שייקר ולקבל חולצה וירטואלית של "לתת" שתולבש על הדמות הווירטואלית שלו במסיבת הרחוב.

בחודש ספטמבר השנה גברה שייקר על 30 סטארט-אפים מרחבי העולם וזכתה בתחרות Disrupt של בלוג הטכנולוגיה הפופולרי Tech Crunch. באוקטובר הודיעה החברה כי גייסה 15 מיליון דולר, כשאת הסבב הובילה קרן מנלו ונצ'רס, שהשקיעה בחברות ישראליות כמו Exelate, Vidyo ו-Aeroscout, וכן קרן ההשקעות CrunchFund של מייסד והעורך לשעבר של טק קראנץ', מייקל ארינגטון.

משקיע נוסף הוא טרוי קרטר, שמוכר יותר כמנהל של הזמרת המצליחה ליידי גאגא והיזם שעומד מאחורי חברת הסטארט-אפ Backplane. גם יו"ר גוגל, אריק שמידט, השקיע בשייקר באמצעות הקרן שלו Innovation Endeavors, שבראשה עומד הישראלי דרור ברמן, ושהשקיעה עד כה בארבע חברות ישראליות נוספות. המשקיעה הוותיקה בשייקר היא קרן פיטנגו, שכבר השקיעה בחברה במאי השנה 2 מיליון דולר.