כחלון מבטל התשלום עבור קו האינטרנט לטלפוניה

כפי שנחשף ב"גלובס", שר התקשורת מבטל את התשלום עבור קו האינטרנט לטלפוניה, בעלות של 25 שקל לחודש ■ הערכות: בזק תצא למאבק משפטי בנושא ותדרוש לערוך בדיקה לקביעת עלויות השירות וחוקיות ההוראה ■ הנזק לבזק - 40 מיליון שקל

שר התקשורת משה כחלון מבטל את התשלום עבור קו האינטרנט לטלפוניה (Adsl Only). כפי שנחשף ב"גלובס" מודיע הערב (ג') משרד התקשורת לבזק ולספקיות האינטרנט על שימוע במסגרתו הוא מודיע להם כי החליט לבטל את התשלום עבור קו האינטרנט לטלפוניה בסך 25 שקל לחודש. היקף הנזק לבזק מוערך ב-40 מיליון שקל כאשר יש שמעריכים את הנזק ב-65 מיליון שקל בשנה.

המאבק לביטול התשלום החל לפני כשלושה חודשים כאשר המשרד התכוון להפחית את התשלום בחצי. ואולם לאחר בדיקה חוזרת הגיע המשרד למסקנה שיש לבטל את התשלום לחלוטין. כאמור, היום בערב הודיע המשרד על החלטתו.

על פי הערכות, בזק תצא למאבק משפטי בנושא ותדרוש מהמשרד לערוך בדיקה כלכלית שתקבע כמה באמת עולה השירות והאם חוקי לבטל תשלום עבור שירות ללא בדיקה כלכלית. קו האינטרנט לטלפוניה משמש את הלקוחות שלא רוצים לקבל מבזק שירות טלפוניה אלא רק קו אינטרנט ואת הטלפוניה לקבל מספק שירות אחר כמו ספקיות האינטרנט.