קולפלנט תפתח מוצר עם פייזר תמורת כ-1.9 מיליון דולר

במסגרת ההסכם יפתחו שני החברות מוצר לשוק האורטופדי ■ מנכ"ל קולפלנט: "אנו גאים בשיתוף הפעולה שלנו עם פייזר בפיתוח הדור הבא של מוצרים לתיקון וריפוי רקמות"

חברת קולפלנט הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם עם חברת פייזר לפיתוח משותף של מוצר לשוק האורטופדי. לפי ההסכם קולפלנט תקבל מפייזר סכום כולל של כ-1.9 מיליון דולר תמורת פעילותה וביצוע חלקה בהסכם.

קולפלנט הוקמה בשנת 2004, והינה חברת מכשור רפואי המתמקדת ברפואה רגנרטיבית באמצעות שימוש בטכנולוגיות לעיבוד קולגן אנושי רקומביננטי וחלבונים רקומביננטיים אחרים, אשר הינן קניינה של החברה. החברה מפתחת מגוון רחב של מוצרים מבוססי חומרים ביולוגיים.

על פי ההסכם, הצדדים מפתחים במשותף מוצר המורכב מחלבונים רפואיים של פייזר ותרכובות המבוססות על קולגן אנושי רקומביננטי (rhCollagen) של קולפלנט. המוצר מיועד לשמש לריפוי שברים מרוסקים בעצמות ויהיה בבעלות משותפת של שתי החברות.

"אנו גאים בשיתוף הפעולה שלנו עם פייזר בפיתוח הדור הבא של מוצרים לתיקון וריפוי רקמות.", אמר יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט. "אנו מקווים ששיתוף הפעולה בין צוותי הפיתוח של שתי החברות יבוא לידי ביטוי בפיתוח מוצרים מובילים בשוק משמעותי זה".