שינוי ארגוני בפרטנר: מיזוג פעילויות ומינוי סמנכ"ל תפעול ראשי

המהלך של פרטנר מגיע בהמשך למיזוג בינה לבין 012 סמייל, וכן מרצון להפריד את עסקי הסלולר (פרטנר) מעסקי התקשורת הקווית ( 012 סמייל) ■ מנחם תירוש ימונה לסמנכ"ל התפעול

חברת פרטנר בניהולו של חיים רומנו מודיעה היום (א') על שינוי מבנה ארגוני בחברה, במסגרתו ימוזגו ויאוחדו פעילויות חופפות בתחומי התשתית והמטה בפרטנר ובחברה הבת 012 סמייל. במסגרת השינוי ימונה סמנכ"ל תפעול ראשי חדש (COO) - מנחם תירוש. המהלך צפוי להסתיים במהלך הרבעון הראשון של שנת 2012.

המהלך של פרטנר מגיע בהמשך למיזוג בינה לבין 012 סמייל, וכן מרצון להפריד את עסקי הסלולר (פרטנר) מעסקי התקשורת הקווית ( 012 סמייל). השינוי הנוכחי מגיע גם בהמשך לאיחוד מערך ההנדסה של שתי החברות תחת פרטנר, והעברת אגף התקשורת הקווית לניהולה של 012 סמייל.

"במסגרת השינוי הארגוני יאוחדו שירותי המטה בקבוצה תחת ניהול אחד. המהלך מיועד למקסום הסינרגיות התפעוליות והארגוניות ושילוב פעילויות חופפות, ויאפשר מיקוד של הניהול לשם התמודדות עם אתגרי השוק בטווח הקצר והארוך", לשון הודעת החברה.

תירוש יהיה אחראי לאינטגרציה של חטיבות הטכנולוגיות, מערכות המידע והתפעול של הקבוצה, לצד ההיערכות האסטרטגית ארוכת הטווח בתחומים אלו. פרטנר מסמנת כאתגרים לטווח הבינוני והארוך את ההיערכות לרשת הדור הרביעי, שדרוג והחלפת מערכות המידע, וביצוע סינרגיה מלאה בין פרטנר ל-012 סמייל לקבוצת תקשורת כוללת.

תירוש נמנה עם מקימי פרטנר ושימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה מיום הקמתה ועד לשנת 2004. בתפקידו הקודם תירוש כיהן כמנכ"ל חברת סכמה, העוסקת בפיתוח פתרונות אופטימיזציה לרשתות סלולר, וכן כמנכ"ל חברת הסטארט-אפ Outsmart ומנכ"ל חברת TTI טלקום.

פעילות חטיבת הכספים של 012 סמייל, בניהולו של יוסי יניב, תוכפף במלואה לסמנכ"ל הכספים הראשי של הקבוצה, זיו לייטמן. פעילות הכלכלה תועבר לניהולו של עמית לנג, אשר ינהל את חטיבת הרגולציה הפיתוח העסקי והכלכלה, מתוך כוונה למקד תשומת לב בפעילות הכלכלה והבקרה התקציבית.