מניית היום: מזנקת ב-5.5% בעקבות הסכם הפצה בלעדי

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסוויי: "שמחים לפתוח את השנה האזרחית ברגל ימין עם עוד הסכם הפצה שאת כולו נספק דרך המערכת הייצורית החדשה"

מניית חברת בריינסוויי רושמת עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה, לאחר שהחברה הודיעה היום (א') כי נחתם בינה לבין חברה צ'יליאנית אשר התאגדה לצרכי ההסכם ומצויה בבעלותם של אנשי עסקים מתחום הפארמה הסכם הפצה בלעדי למכשיר ה-Deep TMS של החברה בצ'ילה.

על פי ההסכם, ניתנה למפיץ זכות בלעדית לשיווק וקידום מכירות של המכשיר בצ'ילה, למשך 10 שנים. קיומה של זכות הבלעדיות של המפיץ לאורך שנות החוזה, למעט בשלוש השנים הראשונות לחוזה, הותנה בכך שהמפיץ ישכיר כמות מינימאלית, שנקבעה בהסכם, של מכשירים מדי שנה. כמות המכשירים המינימאלית לה התחייב המפיץ לאורך כל תקופת ההסכם, הינה 455 מכשירים, בחלוקה לא שווה על פני שנות ההסכם, כאשר בשנים הראשונות כמות המכשירים קטנה ועולה בהדרגה לאורך תקופת ההסכם.

על פי ההסכם, המפיץ יקדם, ישווק, ויפיץ את המכשיר בצ'ילה לצורך טיפול בחולים בדיכאון, סכיזופרניה, דיכאון בי-פולארי, פרקינסון ותסמונת פוסט טראומטית וכן בכל אינדיקציה שתאושר לכך על ידי הרשויות. החברה תספק למפיץ את המכשירים שיוזמנו על ידו, והמפיץ יהיה אחראי להשכרתם ולהתקנתם אצל הלקוחות (קליניקות פרטיות ,מרפאות ובתי חולים). בנוסף התחייב המפיץ להקים מרכזי טיפול ייעודיים לטיפול באמצעות מכשיר החברה (שני מרכזים בשלב ראשון), אשר כל אחד מהם יכלול עד 5 מכשירים. הלקוחות ישלמו למפיץ תמורה קבועה עבור כל מכשיר, או תמורה בהתאם למספר הטיפולים המבוצעים במכשיר (בהתאם למנגנון התמורה בין המפיץ לחברה), כאשר גובה התמורה שישלמו הלקוחות למפיץ יקבע על ידי המפיץ בלבד. המכשירים יוותרו כל העת בבעלותה של החברה.

על פי ההסכם, ישלם המפיץ לחברה סכום חודשי קבוע עבור כל מכשיר שיסופק על ידי בריינסוויי . לחברה ניתנה בהסכם זכות לשנות את מנגנון החיוב למנגנון לפיו ישלם המפיץ לחברה עבור כל טיפול שמבוצע במכשירי החברה, אולם בכל מקרה לא פחות מסכום מינימאלי שנקבע בהסכם.

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסוויי, אמר היום: "אנו שמחים לפתוח את השנה האזרחית ברגל ימין עם עוד הסכם הפצה שאת כולו נספק דרך המערכת הייצורית החדשה. מדובר בקבוצה מאד איכותית עם הרבה מאד ניסיון בתחום העסקים, הפסיכיאטריה והפארמה וידע נרחב ב-TMS. שנת 2012 היא שנה מאד חשובה לבריינסוויי הן מבחינת התוצאות של הניסויים הקליניים והן בבניית מערך הפצה ושיווק ברחבי העולם".