אנשי עסקים יוצאי אמדוקס רכשו פעילות סלולרית בינלאומית

חברת עדן טל העוסקת בפעילות נדידה בינלאומית רכשה שתי חברות בארה"ב ■ מדובר בחברתChoice Wireless וחברת אחות בשם Virtuolink

חברת עדן טל העוסקת בפעילות נדידה בינלאומית רכשה שתי חברות בארה"ב, חברתChoice Wireless וחברת אחות בשם Virtuolink. חברת עדן טל המאוגדת בארה"ב מוחזקת על ידי מספר משקיעים ישראלים בראשות נתי אבנר. היקף העסקה מוערך במיליוני דולר בודדים.

Choice Wireless הינה מפעיל GSM בעלת רישיון למתן שירותי סלולר בצפון טקסס. לחברה הסכמי נדידה פנים ארציים עם מפעילים בארה"ב שבאמצעותם היא מספקת שירותי סלולר המכסים את כל רחבי ארה"ב. לחברה הסכמי נדידה בינלאומיים גלובאליים באמצעותם היא מספקת שרותי נדידה מחוץ לארה"ב. חברת Virtuolink הינה חברה אחות של Choice Wireless והיא בעלת טכנולוגיה ייחודית הנקראת Smart Roaming.

באמצעות הטכנולוגיה ניתן להקצות באופן דינמי מספרי טלפון שונים לכרטיס SIM אחד. ה-SR מאפשר ניהול של מספר לא מוגבל של מספרי טלפון על כרטיס SIM אחד. המנוי יכול לשלוח הודעות טקסט ולהוציא שיחות מכל מספר טלפון וכן לקבל הודעות טקסט ושיחות טלפון לכל מספר טלפון שעל ה-SIM. הפלטפורמה המתקדמת שהקימה החברה מאפשרת לה גם להעניק שירותי אירוח (Hosting) למפעילים וירטואליים (MVNO).

יתרונות השרות המוצע על ידי Choice Wireless בעזרת הטכנולוגיה של Virtuolink הינם בבידול שרותי הנדידה באמצעות מוצר חדשני, שכולל מספרי טלפון מקומיים המאפשרים למנוי (בד"כ עסקי) להציג את עצמו כמנוי מקומי בכל מדינה. המספר המקומי אינו מרתיע מתקשרים פוטנציאליים מליצור קשר עם המנוי, להבדיל ממספר טלפון סלולרי זר. שירות זה מיועד גם לתיירים המקבלים מספר טלפון מקומי בארץ היעד במחירים של שיחה מקומית.

חברת Choice Wireless המספקת היום שירות סלולארי לכ 700 אלף מנויים ברחבי העולם נמצאת במגעים לאספקת שרותי SIM מרובה מספרי טלפון לשלושה מפעילים סלולאריים בעולם. החברה מנהלת מגעים להכנסת שותף אסטרטגי לצורך הרחבת הפעילות. עו"ד דניאל סיגל ייצג את הרוכשים בעסקה ועמנואל אבנר, ששימש עד לחודש אוגוסט 2011 סמנכ"ל הכספים של פרטנר, שימש יועץ ובנקאי ההשקעות של העסקה.