חדשות טובות לפלואוסנס: הצלחה במחקר ראשוני

הודיעה כי בית החולים ג'ונס הופקינס בארצות הברית השלים את השלב הראשון של מחקר שמבצעת החברה במכשיר ה- URINFO 2000 ■ מנכ"ל החברה: "אנו גאים על כך"

חברת פלואוסנס מדיקל , הודיעה היום (ה') כי בית החולים ג'ונס הופקינס בארצות הברית השלים את השלב הראשון של מחקר שמבצעת החברה במכשיר ה-URINFO 2000.

מטרת המחקר היא לבחון האם ניטור רציף של נתוני שתן במהלך ניתוחי לב עשוי לסייע במניעת פגיעה בכליות, שעלולה להיגרם כתוצאה מעריכת ניתוחים מן הסוג הזה. מהחברה נמסר, כי במחקר השתתף צוות מגוון שכלל רופאים מרדימים, מנתחי לב, נפרולוגים (מומחים למחלות כליות) ורופאים מומחים לטיפול נמרץ.

פרופסור נבין כץ, קרדיו-כרורג ואחד ממנהלי מחלקת טיפול נמרץ ניתוחי לב בבית החולים, מסר כי מהתוצאות הראשוניות שהתקבלו ביחס ל-30 החולים, כי ניטור רציף של נתוני שתן במהלך ניתוחי לב עשוי לשמש כאינדיקטור לגילוי מוקדם של התפתחות פגיעה כלייתית חריפה אצל המנותח במהלך הימים הראשונים לאחר הניתוח.

בנוסף, ציין כץ, כי בכוונת ג'ונס הופקינס להמשיך ולבצע את המחקר כאמור ביחס ל-20 חולים נוספים ולפרסם תוצאות רשמיות של המחקר. מטרת המחקר היא לבחון האם השימוש מאפשר גילוי מוקדם שיכול לסייע במניעת התפתחות הסיבוך הנפוץ של URINFO - במערכת ה פגיעה כלייתית חריפה בניתוחי לב.

"אנו גאים על כי בית חולים מוביל בארה"ב עורך ניסוי עם מכשיר שמפתחת החברה ומצא כי המערכת היא בעלת פוטנציאל רב בטיפול באופן שגרתי במסגרת ניתוחי הלב", כך אמר רוברט בש, מנכ"ל חברת פלואוסנס.