מי ידע? פרולור זינקה 50% - והיום דיווחה על תוצאות ניסוי

החברה מדווחת היום על תוצאות ביניים חיוביות של ניסוי קליני בהורמון הגדילה ■ החברה: לזריקה פעמיים בחודש יש פוטנציאל להחליף 30 זריקות יומיות של הורמון הגדילה המוזרק כיום לחולים

מניית חברת הביוטק פרולור זינקה בכמעט 50% מתחילת השנה, והיום (ד') חושפת החברה את הסיבה לכך כשהיא מדווחת על תוצאות ביניים חיוביות של ניסוי קליני נוסף בהורמון הגדילה ארוך הטווח hGH-CTP בחולים מבוגרים הסובלים מחוסר בהורמון גדילה.

נתוני הביניים של יעילות התרופה מראים כי לזריקה של hGH-CTP פעמיים בחודש יש פוטנציאל להחליף 30 זריקות יומיות של הורמון הגדילה המוזרק כיום לחולים.

נזכיר כי החברה דיווחה בשנת 2011 על תוצאות חיוביות של ניסוי שלב II ב-hGH-CTP בחולים מבוגרים הסובלים מחוסר בהורמון גדילה, שקיבלו זריקה פעם אחת בשבוע במקום 7 זריקות יומיות.

"אנו מאמינים שממצאי הניסוי בחולים מבוגרים הזקוקים לטיפול בהורמון גדילה הם מבטיחים מאוד", אמר ד"ר אברי הברון, מנכ"ל פרולור. "תוצאות הניסוי החדש מראות כי ייתכן ונוכל להציע לחולים תדירות הזרקה משופרת עוד יותר - פעמיים בחודש בלבד. אלו חדשות מעודדות לחולים המטופלים בהורמון גדילה המעוניינים להקטין את מספר הזריקות".