זועבי מכה שוב: כתבה דברי מבוא לספר של בריטי אנטישמי

"ידיעות אחרונות": חברת הכנסת חנין זועבי אינה מסתירה את דעתה על המדינה שמשלמת את שכרה, אלא שהפעם עשתה זאת מעל במה מפוקפקת במיוחד

חנין זועבי היא ח"כית חרוצה במיוחד. אחרי שהפליגה על סיפון המרמרה בחברת פעילי טרור, חגגה עם אנשי חמאס את שחרורם מהכלא והופיעה בכנסים אנטי ישראליים ברחבי העולם, היא מציגה כעת את עמדותיה במבוא שכתבה לספר חדש של בן וויט, סופר בריטי הנחשב לאנטישמי. כך מדווח "ידיעות אחרונות".

מדובר בספרו של וויט "פלסטינים בישראל: הפרדה, אפליה ודמוקרטיה" הנוקט קו אנטי ישראלי מובהק. במבוא בן ארבעת העמודים לספר מגדירה זועבי את הסכסוך בין ישראל לפלסטינים "קונפליקט עם מפעל ההתנחלויות הגזעני, שנוסד על פי התפיסה של טיהור אתני".

את הישראלים מגדירה זועבי "אלה שבאו לקחת לנו את האדמה".

עוד כותבת זועבי כי במוקד הסכסוך עומדים לא רק הפלסטינים המתגוררים בגדה המערבית ובעזה, אלא גם "הפלסטינים שישראל לא גירשה בשנת 1948", כלומר ערביי ישראל.

לדבריה "אחרי 50 שנה של ניסויים פוליטיים, הפלסטינים בישראל הבינו את הכוח הטמון במה שנתפס כ'דמוקרטיה'. הדרישות הללו מספיקות על מנת לחתור תחת הלגיטימציה הערכית והפוליטית של המפעל הציוני ולהוריד אותו למעמד של פרוייקט קולוניאליסטי וגזעני".