iHome מציגה - מוזיקה ב-WiFi מכל מכשירי אפל

iW1 של iHome היא מערכת האזנה למוזיקה שונה ממה שרואים ברוב המקרים בחנויות ■ מדובר בפתרון נייד מוצלח להאזנה למוזיקה בבית, אבל הסאונד לא מושלם ביחס למחיר הגבוה

תחנות עגינה לאייפונים של אפל לא חסרות בשוק. הן מאפשרות להאזין למוזיקה מהסמארטפון באמצעות חיבור פיזי של המכשיר למערכת, ובד"כ גם טוענות את המכשיר. מותג האודיו iHome, הנמכר ב-iDigital, מציע מערכת האזנה למוזיקה שונה ממה שרואים ברוב המקרים בחנויות.

אלחוט: ה-iW1 פועלת בטכנולוגיית AirPlay שפיתחה אפל באייפון, באייפוד ובאייפד, ועושה שימוש ברשת האלחוטית של המקום שבו נמצאים. כך משדרים את המוזיקה על-גבי ה-WiFi. אפשר למקם את המוצר בסלון ולשדר את המוזיקה מהאייפון שנמצא בחדר השינה. ההפעלה פשוטה מאוד ונוחה לשימוש.

ניגון: כל מה שצריך לעשות הוא לבחור באופציה של האייר פליי בנגן המוזיקה או בקובץ הווידיאו בו צופים וזהו. מלבד זה, ישנה גם אפשרות לשדר באותה צורה את המוזיקה שיושבת במחשב הביתי דרך תוכנת אייטיונס של אפל. יש השתהות של כשנייה עד שהצליל מתחיל להתנגן במערכת.

ניידות: מה שיפה הוא שה-iW1 מאפשר ניידות לא רק בזכות החיבור האלחוטי, אלא גם בזכות הסוללה הפנימית הנטענת. אפשר להסתובב בכל מקום בדירה או בחצר של הבית, כאשר הדבר היחיד שצריך הוא כיסוי של ה-WiFi. הסוללה מאפשרת האזנה למוזיקה בווליום מקסימלי עד 4 שעות (לפי נתוני יצרן), המערכת תנגן זמן רב יותר בווליום נמוך יותר.

סאונד: המחיר הלא נמוך של המוצר הזה, והעיצוב המוצלח שמשווה לו מראה של מכשיר איכותי, גרמו לנו לציפייה גבוהה מהסאונד שלו. התוצאות היו סבירות ואפילו טובות. ברוב המקרים, הסאונד היה נקי ונעים לאוזן. במקרים אחרים, הצליל לא היה מספיק נקי בחלקים מסוימים של השירים עם רעשים קלים מאוד תוך כדי.

בשורה התחתונה: מדובר בפתרון נייד מוצלח להאזנה למוזיקה בבית, אבל הסאונד לא מושלם ביחס למחיר הגבוה.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס