מירס תספק שירותי שיחות בינלאומיות לקבוצת הוט

מדובר בשינוי גישה בהוט, שכן לפי הערכות, מי שאמורה הייתה להגיש את הבקשה לרישיון לשיחות בינלאומיות הייתה הוט באמצעות הוט נט שבבעלותה

מירס מבקשת רישיון לשיחות בינלאומיות, כך נודע ל"גלובס". בכך תספק שירותי שיחות בינלאומיות לקבוצת הוט, בשליטת פטריק דרהי. מדובר בשינוי גישה בהוט, שכן לפי הערכות, מי שאמורה הייתה להגיש את הבקשה הייתה הוט באמצעות הוט נט שבבעלותה, שהיא גם זו שקיבלה את הרישיון לאספקת שירותי אינטרנט, רישיון שמוקפא בינתיים.

בהוט הוחלט לרכז את הבקשה לשיחות בינלאומיות במירס, משום שלא רצו להתעכב עם הרישיון ולהיכנס לסוגיות רגולטוריות של הפרדות מבניות. לכן הגיעו למסקנה שלמירס יהיה קל יותר לקבל את הרישיון.

מירס, בדומה לחברות הסלולר הוותיקות, תרצה לספק שיחות בינלאומיות ללקוחות בצורה עצמאית, ולא דרך אחת הספקיות הקיימות. לכאורה, כל לקוח יכול לבחור את הספקית שלו, אך לרוב הלקוחות מעדיפים לקבל מחברת הסלולר שלהם את השירות בשל הנוחות והפשטות הכרוכים בכך. על כן זה אך טבעי למירס שהיא תספק שירות זה, מה גם שהרווחים משירותי הנדידה גבוהים מאוד.

בהוט מעריכים שבקרוב יבוטלו ההפרדות המבניות והם יוכלו לספק שירות מלא במסגרת של קבוצה. ראשי החברה מנהלים מו"מ עם שר התקשורת כדי לקבל היתר לפעול כקבוצה, ובשלב הראשון יגישו בקשה למיזוג תפעולי. במסגרת הקבוצה תהפוך מירס לזרוע הסלולרית של הוט.