אפליקציה לוהטת: וייבר חוגגת מיליארד דקות שיחה בחודש

האפליקציות לביצוע שיחות ושליחת הודעות חינמיות ממשיכות להתחזק על חשבונן של מפעילות הסלולר: Viber הישראלית חצתה את רף 50 מיליון המשתמשים בתוך 13 חודשים

האפליקציות לביצוע שיחות ושליחת הודעות חינמיות ממשיכות להתחזק על חשבונן של מפעילות הסלולר. אותם יישומים סלולריים חינמיים מאפשרים לכל מי שמוריד אותם לדבר בחופשי ולהתכתב עם החברים - והכול בחינם על-גבי חבילת הגלישה הסלולרית או רשת אלחוטית.

על הפופולריות הרבה לה זוכות האפליקציות הללו, אפשר ללמוד מההצלחה של חברת הסטארט-אפ Viber, שהוקמה ומנוהלת על-ידי הישראלי טלמון מרקו. היום (ב') הודיעה החברה, שמאפשרת לבצע שיחות ולשלוח הודעות בחינם על-גבי האינטרנט הסלולרי או האלחוטי, כי היא חצתה את רף 50 מיליון המשתמשים בתוך 13 חודשים.

בווייבר משווים הישג זה לאחת המתחרות העיקריות של החברה - Skype - ומציינים כי למתחרה, שנמצאת כיום בבעלות מיקרוסופט, לקח שנתיים וחצי כדי להגיע ל-54 מיליון משתמשים. מצד שני, חשוב לציין כי בתחילת דרכה של סקייפ לא היו סמארטפונים ולכן באופן אוטומטי הנגישות הייתה קטנה יותר.

עוד מציינים בווייבר כי בעוד שמשתמשי החברה לא צריכים להתחבר לשירות בשביל להשתמש בו כיוון שהוא רץ ברקע, יותר אנשים זמינים בכל רגע בוייבר מאשר בסקייפ - לה יש 20 מיליון משתמשים אונליין בו-זמנית.

נתון מרשים נוסף שהציגה היום וייבר הוא שבכל חודש מתבצעות מיליארד דקות שיחה דרך האפליקציה הסלולרית, שזמינה לאייפון ולמכשירי אנדרואיד. מיליארד הדקות הללו מתחלקות על-פני 150 מיליון שיחות בחודש. במקביל, משתמשי וייבר שולחים כמיליארד הודעות טקסט בחודש, כש-10% מהם משתפים דרכן את המיקום שלהם. מלבד טקסט, נשלחות מדי חודש יותר מ-20 מיליון הודעות תמונה (MMS) בין משתמשי וייבר.

האפליקציה של וייבר הפכה מאוד פופולרית בתקופה האחרונה, כשכמעט לא עובר שבוע מבלי שעל מסך הטלפון מופיעה הודעה כי איש קשר נוסף הצטרף לוייבר. למעשה, מדי יום מצטרפים 200 אלף משתמשים חדשים. בסך הכול וייבר נגישה ב-193 מדינות, כשבולטות בשימוש הן ארה"ב, ספרד, יפן, דרום קוריאה ובריטניה.

"הצמיחה המרשימה של וייבר היא עדות לכוח של משתמשי הסלולר והאימוץ המהיר של יתרונות כמו מחיר ואיכות שמשפרים ומעמיקים את היכולת שלנו לתקשר", אמר מרקו. "אנחנו אסירי תודה עבור התמיכה והתגובות שאנחנו מקבלים מהמשתמשים שלנו ונמשיך להקשיב להעדפות שלהם כשנרחיב את השירות לפלטפורמות חדשות ועם פיצ'רים חדשים".

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס