צפו בווידיאו: כמה יעלה הגלקסי Note של סמסונג באורנג'?

ה-Note הוא מיזוג של סמארטפון וטאבלט, המגיע עם מסך עצום בגודל 5.3 אינץ' ■ בחנויות הפרטיות המחיר הכי גבוה לדגם הזה עומד על 3,550 שקל

חברת אורנג' תשיק מחר את הגלקסי Note של סמסונג. ה-Note הוא מיזוג של סמארטפון וטאבלט, המגיע עם מסך עצום בגודל 5.3 אינץ'. הרבה יותר גדול ממסכי ה-3.5 עד 4.2 אינץ', המגיעים היום עם חלק גדול מהסמארטפונים המובילים.

המחיר של המכשיר יעמוד על 5,000 שקל (או 139 שקל ב-36 תשלומים) באורנג'. באתר השוואות המחירים זאפ, ניתן לראות שהמחיר הכי גבוה לדגם הזה עומד בחנויות הפרטיות על 3,550 שקל.

העובי של הגלקסי Note עומד על 9.6 מ"מ ומבחינת החברה הוא עדיין מוגדר מבחינתם גם כסמארטפון. מה שאומר, שלמרות שהמסך נחשב למפלצתי במונחים של סמארטפונים אחרים בשוק, המשתמש מסוגל להחזיק אותו ליד האוזן או להכניס אותו לכיס המכנסיים.

ה-Note כולל גם עט סטיילוס, המאפשר כתיבה בכתב יד עם ה-S Pen על-גבי צג המגע שלו - מה שמאפשר לצייר ולשלוח תמונות ומסמכים שנכתבו בכתב יד באמצעות המייל.

ה-Note פועל על-גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 2.3.6 מבית גוגל, יש לו מעבד במהירות 1.4 ג'יגה הרץ כפול ליבה ומצלמת סטילס עם חיישן של 8 מגה פיקסל.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס