מלינגו

פעילות החברה: ירון דניאלי, מנכ"ל: "מלינגו, חברה-בת של אנציקלופדיה בריטניקה, מובילה בישראל את שוק מילוני הרשת. החברה מחזיקה באתרים 'מורפיקס', 'רב-מילים', 'נקדן-טקסט', ובמילונים מקוונים דו-לשוניים כמו צרפתית-עברית, רוסית-עברית, וגרמנית-עברית. מפתחי המוצרים הם גם בלשנים וגם אנשי פיתוח בעולמות האינטרנט, טכנולוגיות הדיבור, ומנועי החיפוש".

מיקום החברה: תל אביב.

מספר העובדים בחברה: 30.

הגיל הממוצע של עובדי החברה: 36.

הגיל ממוצע של מנהלי החברה: 46.

מדיניות החופשות בחברה: "כל עובד בוחר את הזמנים שנוחים לו, ומתאם את החופשה שלו עם מנהלו הישיר. כיוון שפעילות החברה הינה בתחום האינטרנט, אנחנו נדרשים לספק שירות ללקוחות 365 יום בשנה. המשמעות היא שאין בחברה 'תקופות חגים' או 'חופשות בית ספר', שבהם היא נוהגת להשבית את פעילותה ולצאת לחופשה מרוכזת".

הטבות סוציאליות מיוחדות בחברה: "החברה מעניקה לעובדים את סל ההטבות הסטנדרטי. בנוסף, היא מעניקה לאנשי הפיתוח קורסים מקצועיים, שמשאירים אותם בחזית הטכנולוגיה ותורמים למסלול הקריירה שלהם בעתיד. אנשי המכירות והשיווק נהנים מהשתלמויות מקצועיות תקופתיות ומבונוסים בהתאם לביצועים. כמו-כן, החברה מקיימת מדי חודש אירוע חברה בעל אופי חברתי או ספורטיבי, שבמסגרתו מוענקת מתנה לעובדים שחגגו ימי הולדת ולעובדים שהגיעו להישג מיוחד במהלך החודש".

כמה משרות פנויות אוישו השנה: 15.

אילו עובדים החברה מחפשת

התפקידים: "משרות פיתוח בתחומים מגוונים של בלשנות חישובית, מודלים סטטיסטיים, אלגוריתמים ואפליקציות סלולריות; אנשי שיווק ומכירות און ליין; ומוכרים לצוות מכירות טלפוני".

הכישורים: "למשרות הפיתוח נדרש ידע וניסיון קודם בשפות כמו NET, JAVA, C . משרות הבלשנות מצריכות ניסיון בבלשנות חישובית, בניתוח טקסט ובמנועי חיפוש. משרות המכירות מחייבות ניסיון ויכולת דיבור מצוינת בשפה אחת נוספת, עם עדיפות לדוברי שתי שפות מעבר לעברית. למשרות הפיתוח נדרש לפחות תואר ראשון בבלשנות או במדעי המחשב".