סקר: המנהל הישראלי מעדיף מכשיר בלקברי על פני גלקסי

כך עולה מסקר שערכו באוניברסיטת תל אביב בקרב 106 מנהלים, בוגרי תוכנית קלוג-רקנאטי ללימודי תואר שני במינהל עסקים למנהלים של הפקולטה לניהול באוניברסיטה

העיתונות מהווה את מקור המידע השני אחרי האינטרנט עבור המנהל הישראלי - כך עולה מסקר שערכו באוניברסיטת תל אביב בקרב 106 מנהלים, בוגרי תוכנית קלוג-רקנאטי ללימודי תואר שני במינהל עסקים למנהלים של הפקולטה לניהול באוניברסיטה. בעוד רשת האינטרנט מהווה את מקור המידע העיקרי (84%), העיתונות נמצאת כאמור במקום השני (69%) - הרבה לפני הטלוויזיה (23%). הבלוגים נמצאים במקום הרביעי (13%) ומיד אחריהם נמצא הרדיו (11%). במקום האחרון נמצאת הרשת החברתית פייסבוק (3%).

עוד עולה מהסקר כי מכשיר אייפון 4 הוא הפופולרי ביותר בקרב המנהלים הישראלים (29.5%), כשצמוד אליו מכשיר הבלקברי (28%). הרחק מאחור נמצאים מכשירי סמסונג - גלקסי 1 (5%) וגלקסי 2 (6.5%). 18% מחזיקים במכשירים של יצרנים אחרים.

הסמארטפונים משמשים את המנהלים גם מחוץ למשרד: מהסקר עולה כי כל המנהלים הישראלים ממשיכים לעבוד גם כשהם בחופשה ושומרים על קשר קבוע עם המשרד, כשצורת התקשורת העיקרית היא באמצעות מיילים מהסמארטפון (74%). כ-60% עובדים גם מהמחשב, 38% דרך הטלפון וכ-28% באמצעות הודעות SMS.

מהסקר עולה עוד כי רוב המנהלים הישראלים (כ-56%) אופטימיים ומעריכים כי חברתם תגייס עובדים חדשים במהלך השנה הנוכחית, לעומת 5% בלבד שצופים פיטורים.

הסקר נערך לקראת אירוע שיקיימו אנשי קלוג-רקאנטי לרגל 15 שנה להקמת התוכנית. באירוע, שייערך במלון הילטון בתל אביב, ייקחו חלק, בין היתר, הדיקאנית של בית הספר לניהול קלוג באוניברסיט נורת'ווסטרן בשיקגו, ארה"ב, סאלי בלאונט, לצד הדיקאנים המייסדים: פרופ' דון ג'ייקובס ופרופ' ישראל צאנג. כמו כן, הוזמנו כל בוגרי התוכנית, בהם מנכ"ל טקסס אינסטרומנטס, משה הילל; מנכ"ל Fedex, גדי אנג'ל; אתי רוטר מחברת קסטרו, מנכ"ל 888 לשעבר והמשקיע הסדרתי גיגי לוי, מנכ"ל אלווריון, ערן גורב ועוד.