צפו: הצצה ראשונה לסמסונג גלקסי Beam שמקרין על הקיר

סמסונג גלקסי Beam הוא סמארטפון במידות של מכשיר רגיל עם מקרן פנימי ■ ניתן להציג תמונות וקליפים ישירות מהטלפון על גבי הקיר, ניתן לצפות בסרטים על מסך גדול ועוד ■ עדיין לא ידוע אם הבים יגיע לישראל

כבר מספר שנים אפשר לראות כיצד סמסונג מנסה לשלב מקרן בתוך סמארטפונים שלה. המוצרים הקודמים בסדרה היו מגושמים ולא זכו להצלחה. בתערוכת הסלולר האחרונה בברצלונה, הציגה סמסונג את הדגם הבא שלה - גלקסי Beam, שמצליח לראשונה להציע סמארטפון במידות של מכשיר רגיל עם מקרן פנימי.

ה-Beam לא כבד מדי, אך גם לא קל - 143 גרם ובעובי סביר של 12.5 מ"מ. הוא פועל כרגע על אנדרואיד 2.3, עם מסך מגע בגדול 4 אינץ', מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה, וזיכרון פנימי של 8 ג'יגה לאחסון סרטים ותמונות. חוץ מזה, יש גם אפשרות הרחבה נוספת באמצעות כרטיס.

הדגם שבדקנו הוא מכשיר להדגמות, שמגיע עדיין עם בעיות, ולכן קשה להבין ממנו עד כמה המוצר הסופי יהיה נטול באגים והאם צריכת הסוללה שלו תחזיק זמן עבודה סביר במשך היום. מה שכן, אפשר להרגיש שסמסונג עשו עבודה טובה בעיצוב - המכשיר מרגיש כמו סמארטפון רגיל עם מסך מוצלח.

המקרן ניתן להפעלה מהירה באמצעות כפתור פיזי, כאשר התמונה סבירה מאוד ויכולה להיפרס על שטח של 50 אינץ'.

שילוב של מקרן בתוך סמארטפון, פותח אפשרויות מעניינות: ניתן להציג תמונות וקליפים מטיולים ישירות מהטלפון על גבי הקיר, במקום לחבר את הסמארטפון לטלוויזיה עם כבל או בחיבורים אלחוטיים אחרים. שימוש אחר, הוא צפייה של סרטים על מסך גדול עם חברים, כאשר אין פתרון אחר.

עדיין לא ידוע אם הגלקסי בים יגיע לישראל, כאשר ההשקה שלו בעולם מתוכננת לחודשים הקרובים. מה שכן אפשר להסיק מהטלפון הזה, הוא שמקרן בתוך הטלפון יכול להיות מאוד יעיל לפעילויות מסוימות ואנחנו מחכים לראות אותו בדגמים נוספים.