אפל משתלטת על ארה"ב: מחצית מהבתים מחזיקים במוצריה

יותר מ-55 מיליון בתים אמריקנים מחזיקים בלפחות אייפון, אייפד, אייפוד או מחשב מק ■ עורך הסקר: "מדובר במודל עסקי מדהים - ככל שיש לך יותר מוצרים שלנו, כך עולה הסבירות שתקנה עוד"

ייתכן שהנתון הבא לא יפתיע אתכם, לאור הזינוק המטאורי במניית אפל ובחשיפה הגלובלית שהחברה זוכה לה בתקופה האחרונה, אולם בכל זאת, מדובר בנתון די מרשים: מחצית מבתי האב בארה"ב מחזיקים במוצרים של ענקית הטכנולוגיה.

לפי סקר שנערך עבור CNBC, יותר מ-55 מיליון בתים אמריקנים מחזיקים בלפחות מוצר אחד של אייפון, אייפד, אייפוד או מחשב מק. בנוסף, בית אחד מכל עשרה שלא נמצאים בקבוצה הזו מתכנן להצטרף בשנה הבאה.

מהסקר עולה כי בתים המחזיקים ביותר ממוצר אחד של החברה מחזיקים בממוצע שלושה מוצרים, וכרבע מהם מתכננים לקנות מוצר נוסף בשנה הקרובה. "מדובר במודל עסקי מדהים - ככל שיש לך יותר מוצרים שלנו, כך עולה הסבירות שתקנה עוד", מסביר ג'יי קמפבל, סגן נשיא הארט ריסרץ' שערכה את הסקר.

ומי הקונה הממוצע של אפל? לא במפתיע, מדובר בגברים אמריקנים צעירים בעלי השכלה אקדמאית. רק 28% מהמשתכרים פחות מ-30 אלף דולר בשנה מחזיקים במוצר אחד לפחות, לעומת 77% מהמשתכרים יותר מ-75 אלף דולר.