סיאלו מזנקת 9%; קיבלה אישור לשיווק שתל דנטלי שפיתחה

החברה הודיעה כי התקבל אישור CE לשתל הדנטלי אשר פיתחה וזאת בהתבסס על סימן CE של יצרן השתלים של החברה

חברת סיאלו טכנולוגיה ישראל בע"מ הודיעה היום (א') כי התקבל אישור CE לשתל הדנטלי אשר פיתחה וזאת בהתבסס על סימן CE של יצרן השתלים של החברה. עם קבלת סימן ה-CE כאמור, תוכל החברה להתחיל ולשווק את השתל הדנטלי באירופה.

איציק הניג מנכ"ל סיאלו ציין כי "אנו שמחים ומברכים על קבלת אישור ה CE לשיווק השתל באירופה. אין ספק כי מדובר בעמידה באבן דרך משמעותית עבורנו בתהליך הפיתוח והשיווק של השתל הייחודי אותו פתחה החברה ובכוונתנו להמשיך ולפעול במרץ לצורך השגת יעדי החברה בנוגע למוצר ייחודי זה".

השתל הדנטלי האמור מהווה, להערכתם של הנהלת החברה ושל יועציה הרפואיים, פריצת דרך משמעותית בתחום השתלים הדנטליים. את המבנה הייחודי של השתל ניתן להטמיע בכל שתל דנטלי קיים אשר נמכר כיום בשוק השתלים העולמי ובכך לאפשר לחברות השתלים הגדולות לקבל את כל יתרונותיו של השתל המדובר מבלי לשנות את המבנה החיצוני של השתלים אשר נמכרים על ידם.

לפי מחקר שפורסם ע"י חברת Kalorama Information, מכירות שוק השתלים העולמי (כולל מוצרים משלימים) הסתכם בשנת 2006 בכ- 1.8 מיליארד דולר וצפוי להגיע ל- 4.7 מיליארד דולר בשנת 2012. לפי מחקרים של Markets&Markets ו- Merrill Lynchאירופה מהווה את שוק השתלים הדנטליים הגדול ביותר עם שיעור מכירות של כ-42% מכלל מכירות השתלים בעולם.

במחקר שפורסם בחודש מרץ השנה בעיתון Oral & Craniofacial Tissue Engineering, העיתון הרפואי המוביל בתחום בו פעולת סיאלו בהוצאת Quintessence היוקרתית, צוינה ייחודיותו של השתל ויכולתו לפשט באופן משמעותי את אופן הביצוע של הליכים הדורשים מעורבות כירורגית מינימלית (Minimal Invasive Surgery) ואת יכולתו לתת מענה לטיפול בדלקות באמצעות העברת תרופות דרכו למוקדי הדלקת. בנוסף צוין כי האטימות ההרמטית של השתל מוכיחה את הבטיחות שלו ואת אופן השימוש שלו כבכל שתל אחר בשוק.

בשבועות האחרונים פנתה החברה למספר חברות בינלאומיות הנחשבות למובילות בתחום ייצור השתלים והפצתם וזאת לצורך בחינת האפשרות למכירת הפטנטים המהווים את הבסיס לעיצובו של השתל שפתחה החברה.