טאואר: נרחיב את פעילות הייצור במפעל שלנו בארה"ב

לפי ההודעה, בכוונת החברה לייצר את פלטפורמת ה-CIS גם במפעל הייצור Fab3 שבניופורט ביץ' ■ "המהלך שיאפשר לנו להעניק שירות מקיף ברמה מקומית גם ללקוחותינו שם ובתוך כך לספק פתרון גלובלי באמצעות היצע CIS טכנולוגי מתקדם ומוכח"

יצרנית השבבים הישראלית טאואר, הודיעה היום (ב') על הרחבת פעילות הייצור של החברה בארה"ב. לפי ההודעה, זמינותה של טכנולוגיית ה-CIS הייחודית של החברה תעמוד גם במפעל הייצור Fab3 שבניופורט ביץ', קליפורניה, ארה"ב.

משמעות ההודעה היא כי פלטפורמת ה-CIS של טאואר-ג'אז, הנמצאת בייצור בהיקף רחב במפעל החברה במגדל העמק מזה זמן רב, כעת תהיה זמינה גם עבור לקוחותיה של החברה בארה"ב הדורשים ייצור מקומי.

פלטפורמת ה-CIS מאפשרת התאמה אישית של הפיקסלים לצרכי הפרויקט, והביצועים הגבוהים של תהליך זה מאפשרים היצע נרחב של יישומי הדמיה דיגיטאלית. בחברה מציינים כי נתח השוק של טאואר-ג'אז בשוק חיישני התמונה התעשייתיים גדל באופן משמעותי באמצעות יישומים חדשים כגון מנגנון טביעת אצבע לשוק הביטחוני, מצלמות ניטור תנועה ועוד, כך שהעתקת זמינותה של הטכנולוגיה למתקן ייצור נוסף בארה"ב תאפשר מתן פתרונות גם עבור שוק יישומיי ההדמיה לתעשיית החלל והביטחון בארה"ב.

"אנו מרוצים מאוד מזמינותה של טכנולוגיית ה-CIS גם במתקן הייצור שלנו בארה"ב, מהלך שיאפשר לנו להעניק שירות מקיף ברמה מקומית גם ללקוחותינו שם ובתוך כך לספק פתרון גלובלי באמצעות היצע CIS טכנולוגי מתקדם ומוכח", אמר ד"ר אבי שטרום, סמנכ"ל קווי המוצר הייחודיים בטאואר-ג'אז.

הודעתה של החברה מגיעה לאחר שלפני מספר ימים היא הודיעה כי בכוונתה להרחיב את פעילותה בדרום אמריקה באמצעות שיתוף פעולה עם החברה הברזילאית Fast Company Brazil, המתמחה במתן שירותי תמיכה לחברות שונות המפתחות עת עסקיהן בברזיל ודרום אמריקה.