אפליקציה ישראלית: לסמס ברחוב מבלי להיתקל באף אחד

החברה הישראלית UndoSMS פיתחה אפליקציית אנדרואיד בשם LiveSMS, שמטרתה היא לאפשר להולכי רגל לסמס בבטחה

מכירים את הקטע שאתם הולכים ברחוב ופתאום מישהו נתקל בכם בגלל שהוא סימס הודעה בסלולרי שלו תוך כדי הליכה? מדובר בתופעה מעצבנת למדי עד כדי כך שבעיריית פילדלפיה החליטו בתחילת החודש להציב מדרכות מיוחדות לשליחת הודעות SMS. הרעיון אמנם נשמע מופרך, והוא אכן כזה לאור העובדה שהדבר פורסם ב-1 באפריל, אך הדבר בהחלט עלול להיות מסוכן כי לפעמים לא מדובר בהיתקלות באדם נוסף אלא בעמוד חשמל או אפילו בחציית מעבר חצייה ללא אבחנה שאכן מדובר בחציית הכביש.

כדי לפתור את הבעיה הזו, החברה הישראלית UndoSMS פיתחה אפליקציית אנדרואיד בשם LiveSMS, שמטרתה היא לאפשר להולכי רגל לסמס בבטחה. אמנם עדיין צריך לנקוט אמצעי זהירות, אבל הרעיון הוא שהאפליקציה מפעילה את המצלמה של הטלפון וכך הולך הרגל רואה את המדרכה בזמן שהוא מקליד או קורא את הודעות ה-SMS שלו. האפליקציה מאפשרת לקבוע את מידת השקיפות של הרקע כדי שניתן יהיה לראות את ההודעות בבירור אך גם לדעת מה קורה מתחת לטלפון.

מלבד השימוש העיקרי שלה, האפליקציה משלבת כמה פיצ'רים יעילים ושימושיים: אחד מהם מאפשר להקפיץ חלונית קטנה בכל פעם שמגיעה הודעה וכולל בתוכה שורת תגובה להודעה, כך שהמשתמש יכול לענות באופן מיידי להודעה. בנוסף, לאחר משלוח ההודעה לשולח יש כמה שניות בודדות בהן הוא יכול ללחוץ על כפתור ביטול ולבטל את משלוח ההודעה לפני שליחתה - דבר שאינו אפשרי ביישום ההודעות המובנה של האנדרואיד.

מחיר: גרסת ניסיון ל-14 יום ולאחר מכן 10 שקל.

על אפליקציית LiveSMS:

המדרכה המיוחדת של עיריית פילדלפיה: