איציק שמולי מצטרף לפוליטיקה: מתלבט בין יחימוביץ' ללפיד

בראיון ל"מעריב" אמר שמולי כי הוא קיבל פניות שונות להצטרף לאחת משלושת המפלגות הגדולות : קדימה, העבודה או יש עתיד של יאיר לפיד ■ "אני שואל את עצמי שאלה פשוטה: אם הדרייב שלי הוא להשפיע ,איפה אוכל להשפיע יותר?"

איציק שמולי, יו"ר התאחדות הסטודנטים ואחד ממנהיגי המחאה החברתית צפוי להודיע בקרוב על התמודדות לכנסת בבחירות הקרובות, כך מדווח היום (ג') העיתון "מעריב". לפי ההערכות, שמולי יתמודד על מקום באחת המפלגות הגדולות: העבודה בראשותה של שלי יחימוביץ, יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד או מפלגת קדימה.

שמולי אומנם תיכנן להוביל שוב את המחאה החברתית בקיץ הקרוב ורק לאחר מכן לבחון את האפשרות להצטרף לפוליטיקה, אך בשל ההחלטה המתגבשת להקדמת הבחירות אילצו אותו להכריע בשאלת עתידו כבר כעת.

כמו כן, שמולי אומנם קיבל מיו"ר קדימה שאול מופז לפני מספר ימים הצעה להצטרף לשורותיה של המפלגה, אך לפי הערכות שונות הסיכויים ששמולי יצטרף לקדימה קלושים ביותר. שמולי גם קיבל בעבר הצעה להצטרף למפלגת העבודה ואף קיבל הצעה מיאיר לפיד להצטרף לשורותיה של יש עתיד, אך עד עתה הוא לא החליט לאיזו מפלגה הוא יצטרף.

"היו הרבה פניות מהמערכת הפוליטית ובחודשים האחרונים אני חושב על זה הרבה ומתבשל עם זה הרבה", אמר שמולי בראיון ל"מעריב". "אני שואל את עצמי שאלה פשוטה: אם הדרייב שלי הוא להשפיע ,איפה אולכ להשפיע יותר? בכל מקרה אהיה רק במקום שאהיה שלם איתו מבחינה אידיאולוגית".