דש: "למכור את הוט ככל שניתן, השמדת ערך בהתגלמותה"

אנליסט התקשורת ערן יעקובי: "זו שערוריה. לא מצליח להבין איך חברה שמחזיקה בכמות תשתיות אדירה נגררת עם אסטרטגיה של מחיר בלבד. איפה הערך של המותג?" ■ על מניות הסלולר האחרות: "אנחנו במצב של 'חוסר שפיות זמנית'"

התבטאות חסרת תקדים של אנליסט התקשורת של דש ברוקראז' ערן יעקובי על מניית הוט ברקע הטלטלה שעוברת על סקטור התקשורת והסלולר בבורסה בימים האחרונים. יעקובי ממליץ למשקיעים, חד וחלק, למכור את מניית הוט ככל שניתן משום שזו "השמדתערך בהתגלמותה".

יעקובי התייחס להשקה אתמול של הוט סלולר במחיר של 89 שקל לחודש, ללא הגבלת שיחות ו-SMS. יעקובי שואל: "מי הולך להשקיע מיליארד שקל שלא יחזירו עמצם ועוד הולך להיפגע במודע בליבת העסקים?".

ההתייחסות עצמה להוט נפתחת במילה "שערוריה", ויעקובי טוען כי האמון בניהול החברה יורד עוד כמה מדרגות. "אנו לא מצליחים להבין איך חברה שמחזיקה בכמות תשתיות אדירה ומשקיעה בהקמת תשתיות חדשות, מרשה לעצמה להיות נגררת עם אסטרטגיית me too של מחיר בלבד. איפה הערך של המותג? איפה קבוצת תקשורת?".

עם זאת, ביחס לחברות הסלולר האחרות יעקובי רגוע יותר, ומציין כי הוא שלם עם מחירי יעד גבוהים יותר למניות פרטנר וסלקום בטווח הארוך כי "אחרת יצטרכו להקים כאן את הענף מחדש". יעקובי מציין כי אנחנו במצב של "חוסר שפיות זמנית" בענף בבורסה כיום, וממליץ לא למכור את כל המניות כדי לא להפסיד תיקון אפשרי של עשרות אחוזים.