טאואר הגדילה המכירות הרבעוניות ב-39% ל-168 מיליון דולר

חברת השבבים חוזה מכירות של 163-173 מיליון דולר ברבעון השני ■ בחישוב על בסיס GAAP, רשמה החברה הפסד של 19 מיליון דולר או 6 סנט למניה ■ מנכ"ל החברה: "היה לנו רבעון טוב. לקוחות ממשיכים לזרום אלינו"

טאואר מסכמת הבוקר (ה') את הדוחות הרבעוניים עם עלייה של 39% במכירות ל-168 מיליון דולר בהשוואה למכירות של 120.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2011. בשורה התחתונה, מדווחת החברה על רווח נקי (non-GAAP) של 32 מיליון דולר. עם זאת, בחישוב על בסיס GAAP, רשמה החברה הפסד של 19 מיליון דולר או 6 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 17 מיליון דולר ברבעון הקודם.

ה-EBITDA לרבעון הראשון הסתכם ב-40 מיליון דולר, המייצג שיעור EBITDA של 24%.

במועד פרסום הדוחות, מספקת טאואר תחזית לרבעון השני למכירות של 163-173 מיליון דולר.

מנכ"ל החברה ראסל אלוונגר ציין כי "אנו מרוצים מהרבעון הראשון של שנת 2012, בו רשמנו עלייה במכירות של כ-40% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה ומעודדים מאוד מסימנים רבים של צמיחה בתעשייה אותם אנו רואים לקראת המחצית השנייה של 2012. אנו ממשיכים להגדיל את נתח השוק שלנו בעולם, ולראיה הצמיחה המשמעותית שלנו ברבעון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, הגבוהה באופן ניכר מזו של התעשייה".

בהתייחסות ספציפית לקוריאה ציין אלוונגר כי "בקוריאה בלבד הגדלנו משמעותית את פעילותינו מלקוח אחד בשנת 2010 לעבודה אל מול יותר מ-40 חברות כיום. לפיכך, אנו נמצאים כעת בעמדה טובה אשר תאפשר לנו ליהנות מהתחזקות תעשיית הסמיקונדקטור, מהעלייה בנתח השוק ומהכפלת כושר הייצור בהשוואה לרבעון הראשון של 2011".

בשיחה עם "גלובס" ציין אלוונגר כי "אנחנו לא נותנים תחזיות. אנחנו מאמינים שהמחצית השנייה של השנה תהיה חזקה. אני חושב שבכל הקשור ליעילות, היה לנו רבעון טוב מאד. הרווח התפעולי שלנו השתפר והגדיל את שיעורו מההכנסות, ואם בוחנים את זה - אני חושב שאנחנו ממשיכים להתמקד בייעול העבודה והארגון בחברה שלנו, בכל המפעלים שלנו. ממה שאני רואים, תהיה לטאואר מחצית שנה שנייה חזקה ב-2012. לקוחות ממשיכים לזרום אלינו".