צ'רדן על 13% נפילה בטאואר: קנו את המניה - תזנק 204%

האנליסט ג'יי סריבסטה לא מתייאש וממשיך להמליץ למשקיעים לקנות את מניית טאואר ■ "טאואר ממוצבת היטב באסיה לאחר רכישת המפעל של מיקרון ביפן והיא יכולה לגזור קופון מהצמיחה ביפן, קוריאה והודו"

2.5 דולרים - זה מחיר היעד אותו מציב האנליסט ג'יי סריבסטה מבית ההשקעות צ'רדן למניית טאואר , מחיר המשקף עלייה פוטנציאל לזינוק של 204%. מניית טאואר נפלה בכ-13% בשני ימי המסחר האחרונים בוול סטריט, לאחר שפרסמה דוחות כספיים מאכזבים בשורה העליונה בשבוע שעבר. סריבסטה טוען כי טאואר אמנם הציגה הכנסות מאכזבות ותחזית פושרת לרבעון השני של השנה, אולם הוא מעודד מאפשרויות הצמיחה של החברה באסיה לאחר רכישת המפעל של מיקרון.

טאואר הרוויחה 5 סנט למניה (non-GAAP) ברבעון הראשון של השנה, רווח גבוה ב-3 סנט למניה מהתחזיות בוול סטריט. עם זאת, החברה רשמה הכנסות של 168 מיליון דולר ומסרה כי ההכנסות ברבעון השני יעמדו על 165-175 מ' ד', בעוד שהתחזיות עמדו על 178 מ' ד'. "החברה היכתה את תחזיות הרווח בעיקר בשל השיפור בשולי הרווחיות הגולמית, שעלו ב-1.9 נקודות האחוז ל-35%", כותב סריבסטה בסקירה שהוציא ללקוחותיו.

בהתייחסו לתחזית ההכנסות המאכזבת שמסרה טאואר לרבעון השני טוען סריבסטה כי החברה צופה מחצית שנייה חזקה ותעמוד ביעד השנתי של הכנסות בגובה 800 מ' ד'.

סריבסטה מחזיק בהמלצת "קנייה" על טאואר מזה זמן רב והציב לה מחיר יעד של 2.5 דולרים אליו כידוע לא הגיעה. למעשה, המניה ירדה בעשרות אחוזים מאז החל סריבסטה לסקר את טאואר, אך למרות זאת הוא לא מוותר וממשיך להמליץ לקנות את המניה ומתעקש על מחיר היעד האמור.

"אנחנו אמנם מאוכזבים מהתחזית, אך טאואר ממוצבת היטב באסיה לאחר רכישת המפעל של מיקרון ביפן והיא יכולה לגזור קופון מהצמיחה ביפן, קוריאה והודו", כותב סריבסטה. "טאואר תיהנה מהתאוששות שוק המוליכים למחצה, אך אנו מכירים בכך שהמניה יכולה להמשיך להילחץ מטה בתקופה הקרובה בשל דוחות הרבעון הראשון. אנו ממשיכים להחזיק בהמלצת 'קנייה' עם מחיר יעד של 2.5 דולרים".