יו"ר גוגל אריק שמידט יתארח בוועידת הנשיא בחודש יוני

שמידט ישתתף במליאת הפתיחה של הוועידה ויציג את "המתכון שלו למחר טוב יותר", לצד בכירים נוספים מעולם ההיי-טק, הטכנולוגיה והפרסום, בהם מנכ"ל סיסקו ג'ון צ'יימברס

יו"ר ענקית החיפוש גוגל, אריק שמידט, ישתתף בחודש הבא בוועידת הנשיא שתיערך ב-19-21 ביוני בבנייני האומה בירושלים תחת הכותרת "פונים אל המחר". שמידט ישתתף במליאת הפתיחה של הוועידה ב-19 ביוני ויציג את "המתכון שלו למחר טוב יותר", לצד בכירים נוספים מעולם ההיי-טק, הטכנולוגיה והפרסום, בהם מנכ"ל סיסקו ג'ון צ'יימברס, מנכ"ל France Telecom סטפן ריצ'רדס, יו"ר ה-FCC (הוועדה הפדרלית האמריקנית לתקשורת) ג'וליוס ג'ינאקאוסקי ויו"ר ומנכ"ל פובליסיס העולמית מוריס לוי. המליאה תנוהל ע"י ד"ר יוסי ורדי.

על אף שעבור שמידט מדובר בביקור ראשון בישראל, הוא מכיר היטב את המדינה. לא רק שבישראל מתנהלים שני מרכזי מו"פ של החברה ונציגות מקומית, אלא שבאמצעות קרן ההשקעות שלו Innovation Endavors הוא השקיע עד כה ב-12 חברות סטארט-אפ ישראליות, בהן any.do, quixey, gogobot, billguard, שייקר, סולוטו ואחרות. על-פי חברת המחקר IVC, הקרן של שמידט הייתה הפעילה ביותר אשתקד מבחינת השקעות בישראל.

יו"ר ועידת הנשיא, עו"ד ישראל מימון, ציין כי "שמידט עומד בראש אחת החברות המשפיעות ביותר על חיינו בהווה, אך יחד עם זאת לא מפסיקה לחשוב ולעצב את המחר. שמידט יגיע לוועידת הנשיא שממוקדת כל כולה בחשיבה על המחר על מנת לשרטט את החזון שלו ושל גוגל למחר טוב יותר לעולם".

ועידת הנשיא מתקיימת בחסות נשיא המדינה שמעון פרס זו השנה הרביעית ושותפה לה האוניברסיטה העברית. בוועידה צפויים להתארח אורחים מתחומי הממשל, כלכלה, טכנולוגיה, מדע, בידור ועוד.