גלקסי S3: עוד לא יצא וכבר הגאדג'ט הנמכר בהסטוריה

המכשיר החדש של סמסונג, גלקסי S3, שיגיע לחנויות ב-29 במאי, כבר קיבל 9 מיליון הזמנות מוקדמות, הרבה יותר מהאייפון 4S, שמכר בשלושה ימים שלאחר יציאתו לחנויות 4 מיליון יחידות.

המלחמה בין הגלקסי של סמסונג לאייפון של אפל מגיעה לשיאים חדשים. המכשיר החדש של סמסונג, גלקסי S3, שיגיע לחנויות ב-29 במאי, כבר קיבל 9 מיליון הזמנות מוקדמות, מה שיהפוך אותו בקרוב מאוד לגאדג'ט שנמכר הכי מהר בכל הזמנים, הרבה יותר מהאייפון 4S, שמכר בשלושה ימים שלאחר יציאתו לחנויות 4 מיליון יחידות.

על פי הדיווחים, סמסונג העסיקה לאחרונה 75 אלף עובדים חדשים על מנת לעמוד בביקוש הרב, והחברה משוכנעת כי היא תעמוד בהצלחה במשימה. לחברה אמורה להיות היכולת לשחרר חמישה מיליון טלפונים בחודש, כלומר 66 טלפונים לחודש לעובד.

לשם השוואה, הדגם הקודם של סמסונג, גלקסי S2, מכר 10 מיליון יחידות בחצי שנה, ו-20 מיליון יחידות ב-11 חודשים.

המכשיר החדש אמור גם להעלות את מספר משתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד בעולם. היום ישנם כ-350 מיליון משתמשים למערכת של גוגל, כאשר כל יום כמיליון בני אדם קונים מכשיר המשתמש במערכת ההפעלה. לפי חלק מההערכות, עד סוף 2013 יהיו מיליארד מכשירים שיריצו את אנדרואיד. אפל לא משחררת נתונים בנוגע לשימוש במערכת ההפעלה שלה, iOS, אולם בתחילת 2011 היה מדובר בכ-110 מיליון משתמשים.