הכשרה ביטוח: רווח נקי של 21.5 מיליון שקל ברבעון הראשון

ברבעון המקביל אשתקד דיווחה החברה על הפסד של 1.77 מיליון שקל ■ בחברה מציינים כי המעבר לרווח בהשוואה לאשתקד נבע בעיקר מעסקה עם מבטח המשנה ברקשייר האת'ווי בביטוח ובשל גידול רווחי החברה מתיק הנוסטרו שהיא מנהלת

חברת הכשרה ביטוח בשליטתו של אלי אלעזרא פרסמה הערב (ה') את דוחותיה לרבעון הראשון של 2012. בשורה התחתונה מדווחת החברה על רווח נקי של 21.5 מיליון שקל, זאת לעומת הפסד של 1.77 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בחברה מציינים כי המעבר לרווח בהשוואה לאשתקד נבע בעיקר מעסקה עם מבטח המשנה ברקשייר האת'ווי בביטוח כללי בענף רכב חובה ומגידול בתשואות בשוק ההון הישראלי על השקעות החברה בתיק הנוסטרו ובתיק המשתתף.

סך הפרמיות שהורווחו ברוטו ברבעון הראשון של שנת 2012 הסתכמו בכ- 337.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 309.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מגידול כמותי בתיק המבוטחים בכל מגזרי הפעילות של החברה, למעט רכב ורכוש.

יש לציין כי ההכנסות מדמי ניהול ועמלות אחרות ירדו ל-830 אלף שקל, לעומת 930 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה ליום ה- 31 במרס 2012, הסתכם ב- 281.7 מליון שקל בהשוואה ל- 267.9 מליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהון העצמי נובע מרווח כולל לרבעון בסך של כ- 21.8 מליון שקל וחלוקת דיבידנד בסך של כ- 8 מיליון שקל.

"אנו ממשיכים בתנופת הגידול בחברה אשר באה לידי ביטוי בצמיחה עקבית בפרמיות, תוך גיוון מתוכנן בתמהיל העסקי בהתאם לתכנית האסטרטגית. במהלך הרבעון הראשון ביצענו עסקת ביטוח משנה, אשר תרמה לחיזוק איתנותה הפיננסית של החברה. בנוסף, פעלנו לקיבוע תיק הנוסטרו לטווח הארוך, להקטנת התנודתיות, מהלך אשר מוכיח את עצמו גם בימים מאתגרים אלו", אומר עופר טרמצ'י, מנכ"ל החברה.