הכנסות סאנפלאואר שולשו ל-23.9 מיליון שקל ברבעון הראשון

החברה הציגה שיפור ניכר גם בשורה התחתונה, עם רווח של 4 מיליון שקל, זאת לעומת הפסד של 10 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ■ מנכ"ל החברה: "רבעוני הקיץ יניבו לנו רווח גבוה יותר"

חברת האנרגיה הסולארית סאנפלאואר פרסמה היום את דוחותיה לרבעון הראשון של 2012, כאשר בשורה העליונה החברה צליחה לשלש את הכנסותיה לרמה של 23.9 מיליון שקל, זאת לעומת 9.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות הקבוצה מתחום האנרגיה המתחדשת, תחום הפעילות המרכזי של הקבוצה, הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2012 בכ-21.9 מיליון ש"ח, לעומת הכנסות מתחום פעילות זה של כ-7.8 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד- גידול של 180%. הגידול המשמעותי בהכנסות נובע כתוצאה מגידול בנפח הפעילות של הקבוצה בתחומי האנרגיה המתחדשת באיטליה ובישראל.

החברה הציגה שיפור ניכר גם בשורה התחתונה, עם רווח של 4 מיליון שקל, זאת לעומת הפסד של 10 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, החברה דיווחה על גידול של כ-132% ברווח הגולמי, שהסתכם ברבעון הראשון ב-13 מיליון שקל, זאת לעומת 5.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

חברת סאנפלאואר אנרגיות מתחדשות, שבשליטת רוני בירם וגיל דויטש, פועלת בתחום האנרגיה הסולארית באירופה (ספרד, איטליה) וישראל. החברה נכנסה בשנת 2010 לפעילות באיטליה ובמהלך בשנה האחרונה הורחבה פעילות סאנפלאואר באיטליה באופן משמעותי. כיום החברה מפעילה באיטליה יותר מ-10 פארקים סולאריים המספקים 24 מגה וואט.

"הרחבת פעילות האנרגיה המתחדשת הוכיחה את עצמה ואנו קוצרים את פירות ההשקעה שלנו מהשנים האחרונות. כחברה שהכנוסתיה העיקריות תלויות בשמש, רבעוני הקיץ צפויים להניב לחברה הכנסות גבוהות אף יותר", אומרת אורלי כירם, מנכ"ל החברה.