הום סלולר מוכרת את הגלקסי אס 3 ב-3,699 שקל

מפעילת הסלולר מבית הום סנטר תספק את המכשירים עד אמצע השבוע ■ רשת החנויות Best Mobile תמכור את המכשיר ב-3,680 שקל ב-24 תשלומים

חברת הום סלולר, המפעילה הסלולרית מבית הום סנטר, החלה במכירה מוקדמת של מכשיר הדגל החדש מבית סמסונג - הגלקסי אס 3, ביום שישי האחרון. תחת מותג הבית שלה hmobile מוכרת החברה את הסלולרי החדש ב-3,699 שקל, עם אפשרות לעד 24 תשלומים.

המכירה אמנם החלה בסוף השבוע האחרון, אך בחברה מציינים כי עדיין נשארו מכשירים למכירה וכי אספקת המכשירים ללקוחות שהזמינו תתקיים עד אמצע השבוע. לפי החברה, נמכרו עד כה 100 מכשירים במכירה המוקדמת.

הום סלולר היא המפעילה הסלולרית השנייה שפרסמה עד כה את המחיר שבו תמכור את מכשיר גלקסי אס 3 - לאחר שפלאפון הודיעה בשבוע שעבר כי תמכור את המכשיר ב-4,208 שקל ב-6 תשלומים, או ב-4,680 שקל ב-36 תשלומים. פלאפון, סלקום, פרטנר והוט מובייל צפויות להתחיל ולמכור את המכשיר החל מיום רביעי הקרוב.

בנוסף, הודיעה רשת חנויות הסלולר Best Mobile מקבוצת ח.י כי תמכור את המכשיר ב-3,680 שקל ב-24 תשלומים. מי שירצה לפרוס את המחיר ל-36 תשלומים יוכל לרכוש את המכשיר במחיר כולל של 3,890 שקל.

גלקסי אס 3 הוצג בישראל ביום שלישי שעבר על-ידי חברת סאני, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג. המכשיר עצמו צפוי להימכר החל מיום רביעי השבוע אצל סלקום, פרטנר, פלאפון ובהוט מובייל. זאת, לצד הום סלולר וחנויות פרטיות שונות.

גלקסי אס 3 כולל מסך 4.8 אינץ' (לעומת 4.3 אינץ' בגלקסי אס 2) ובעל ארבע ליבות במהירות של 1.4 ג'יגה הרץ. הוא כולל מספר פיצ'רים חדשים בהם טכנולוגיית לזיהוי תנועות עיניים כדי לחסוך בסוללה, הפעלה קולית בדיבור חופשי (לא תומך בעברית) ועוד.

מכירות דגמי גלקסי אס הקודמים עברו יחד את רף חצי מיליון היחידות בישראל. דגם אס 1 מכר 250 אלף יחידות ודגם אס 2 הגיע כבר ל-280 אלף יחידות. בנוסף, מכירות הטאבלטים של סדרת גלקסי אס מבית סמסונג הגיעו בישראל ל-50 אלף יחידות. על-פי הערכת ברקליס, הצפי בעולם הוא שסמסונג תמכור 30 מיליון מכשירי גלקסי אס 3 בתוך חצי שנה.