טאואר תבצע "ספליט הפוך"; הערכות: מכוונת ל-9 דולרים

המניה ניצבת בפני איום מחיקה מהנאסד"ק כיוון שהיא נסחרת מתחת לדולר אחד ■ הערכות בשוק: תבצע איחוד מניות בעד 1:12 במטרה לחזור לרשימה הראשית של הנאסד"ק, ולאפשר לקרנות זרות להשקיע במניה

ברקע העובדה כי מניית טאואר לא מצליחה מאז מארס להיסחר 10 ימים ברציפות מעל מחיר של דולר אחד ברשימה המשנית של הנאסד"ק, הוציאה היום (ג') החברה דיווח לבורסה, במסגרתו היא מבקשת כינוס אסיפה כללית על מנת לאשר איחוד מניות (reverse split).

נציין כי היום נסחרת מניית טאואר ברשימה המשנית של הנאסד"ק, ממנה היא עלולה להיגרע אם לא תעלה למחיר של דולר אחד ומעלה עד ה-17 בספטמבר. על מנת להיסחר ברשימה הראשית של הנאסד"ק, על המניה להיסחר במחיר של מעל 4 דולרים.

על פי הערכות בשוק, מטרת החברה היא להגיע למחיר מניה של 9 דולרים לאחר איחוד המניות, כלומר לבצע, נכון למחיר המניה היום של 80 סנט, איחוד מניות ביחס של 1:10 עד 1:12. הסיבה המרכזית היא רצון החברה להיחשף לגופי השקעה גדולים וקרנות, אשר לא יכולים להשקיע במניות של מתחת ל-5 דולרים.

החברה, על פי הערכות, לא מעוניינת להיסחר קרוב מדי למחיר של 5 דולרים מחשש פן גופים לא ישקיעו בה אם תרד במספר אחוזים בודדים בוול סטריט. לכן, מעוניינת החברה ב"שולי ביטחון" על מנת לעודד משקיעים זרים וקרנות להשקיע בה.

אורן שירזי, סמנכ"ל הכספים של החברה, מציין בשיחה עם "גלובס" כי החברה מעוניינת לבצע את האיחוד גם אם עד ספטמבר המניה תיסחר 10 ימים מעל דולר אחד כי "אנחנו רוצים שגופים גדולים ישקיעו במניה ולחזור לרשימה הראשית של הנאסד"ק".

בצד ההודעה על איחוד המניות, החברה מבקשת להגדיל את הונה הרשום ולתקן את תקנות החברה באופן שיאפשר לה להנפיק מניות בכורה ניתנות לפדיון. על פי הערכות, החברה אינה מעוניינת בעתיד הנראה לעין בהנפקה, והסיבה היא להתכונן לכל האפשרויות לקראת הרחבת הפעילות העסקית שלה.