סקר TIM לחודש מאי: תפוז, נענע10 וזאפ מזנקים

בראש הרשימה ממשיך להוביל אתר גוגל עם שיעור חשיפה של 90.9%, אחריו פייסבוק עם 71.2%, ובמקום השלישי ממשיך להחזיק אתר יו-טיוב עם 68.1%

‎‎האתרים תפוז ונענע10 רשמו במאי את הזינוק הגבוה ביותר בשיעור החשיפה מבין האתרים המובילים - כך עולה מסקר ‏‏‏TIM‏ של חברת ‏TNS‏ טלסקר לחודש מאי 2012.

אתר תפוז רשם זינוק של כ-19% בחשיפה בחודש שעבר והגיע למקום העשירי ברשימת האתרים המובילים, עם שיעור חשיפה של 21.4%.

במקביל, אתר נענע10 רשם זינוק של כ-16% והגיע למקום ה-9 עם שיעור חשיפה של 25.6%.

אתר נוסף בעשירייה שרשם זינוק דו-ספרתי הוא אתר זאפ, שזינק ב-11% והגיע למקום השביעי עם שיעור חשיפה של 28.2%.

בראש הרשימה ממשיך להוביל אתר גוגל עם שיעור חשיפה של 90.9%, אחריו פייסבוק עם 71.2%, ובמקום השלישי ממשיך להחזיק אתר יו-טיוב עם 68.1%.

את החמישייה הראשונה סוגרים אתר וואלה עם 60.7%, ואחריו אתר ‏ynet‏, שרשם עלייה של כ-5.5% והגיע לשיעור חשיפה של 59%.

סקר ‏TIM‏ גם בחן את התוכניות הפופולריות ביותר לצפייה דרך האינטרנט, ואל המקום הראשון הגיעה התוכנית "הישרדות" של ערוץ 10 עם חשיפה של 19%. בפער ניכר מתחתיה נמצאות "ארץ נהדרת" ו"מאסטר שף", כל אחת עם 10% חשיפה. את החמישייה הראשונה סוגרות מהדורות החדשות והסדרה "איך פגשתי את אימא", עם 7% כל אחת. ‏‎‎‏