תרמילאית רשת

אפליקציה:

מתנות

מתנות מיוחדות: למצוא מתנות מקוריות בקלות

"מתנות מיוחדות" היא אפליקציה ישראלית שמסייעת לבחור מתנה מקורית. היא מציעה קטגוריותהשונות, בהן מתנות ליום נישואין ועוד. בין ההצעות הפחות שגרתיות: שייט רומנטי או חוויית טיסה ליום אחד. את המתנות תוכלו לרכוש באמצעות כרטיס אשראי או חשבון פיי-פאל, כשניתן לחייג לבית העסק שמציע את המתנה ישירות מהאפליקציה, ולקבל עוד פרטים לפני הרכישה.

לינק להורדה: goo.gl/NWFO6 - לאייפון בגרסה 5.0 ומעלה; goo.gl/gmLYi - לאנדרואיד בגרסה 1.6 ומעלה. חינם.

אתר:

קניות בחו"ל

"הדוד": לקנות בחו"ל ולשבת בבית

אם אתם מרבים לשוטט באתרי רכישות בחו"ל ולקנות דרך האינטרנט, אתם חייבים להכיר את האתר הישראלי "הדוד", שמרכז את כל הלינקים לאתרי הרכישות המובילים בעולם, עם דגש על אתרים שמציעים משלוח חינמי לארץ. הלינקים מסודרים על פי קטגוריות, בהן גאדג'טים, ספרים ומוסיקה. אפשר להירשם לרשימת תפוצה במטרה לקבל עדכונים על אתרים חדשים, ולמצוא כלי להמרת מטבע זר לשקלים, מחשבון המרת מידות נעליים וביגוד וטבלת המוצרים החייבים במכס.

כתובת: hadod.co.il. חינם.

אפליקציה:

צילום

NightCap: לצלם בחושך בקלות

אפליקציות צילום יש בשפע, אבל NightCap לאייפון מצאה חן בעינינו במיוחד לאור העובדה שהיא משפרת פלאים את יכולות הצילום בלילה, כאשר האובייקטים המצולמים חשוכים. לאחר התקנה, מצב ההתאמה הידני מאפשר לבחור את כמות החשיפה לאור, מהירות הצילום ופוקוס. תוכלו לקבוע טיימר לצילום התמונה, לתייג אותן על בסיס המיקום שלכם ולשמור אותן בגלריית התמונות שבאייפון.

על מנת לנצל את היכולות של האפליקציה במלואן יש לשמור על יציבות מרבית בזמן הצילום.

לינק להורדה: goo.gl/qj1Z0 - לאייפון בגרסה 5.0 ומעלה. 0.99 דולר.