אלביט הדמיה מכרה 47 נכסים בארה"ב ב-241 מ' ד' רווח

השלימה מכירת נכסים בשווי 1.428 מיליארד דולר לבלקסטון ו-DDR ■ התמורה ל-EPN, בה מחזיקות אלביט הדמיה ופלאזה סנטרס ב-45.5%, מגיעה ל-530 מיליון דולר ■ מנכ"ל החברה: "השלמת העסקה מניבה תזרים ורווח משמעותיים"

בהמשך להודעתה מתחילת ינואר השנה, מדווחת הבוקר (ה') אלביט הדמיה על השלמת עסקת המכירה של 47 מרכזים מסחריים בארה"ב לחברה משותפת של בלקסטון ו-DDR לפי שווי של 1.428 מיליארד דולר.

התמורה הכוללת מהעסקה ל-EPN, בה אלביט הדמיה והחברה הבת שלה פלאזה סנטרס מחזיקות במשותף בכ-45.5%, מסתכמת לסך של כ-530 מיליון דולר (כולל מזומנים והון חוזר ובניכוי החוב המיוחס לנכסים הנמכרים המסתכם בסך של כ-928 מיליון דולר אשר הוסב לרוכשים ו/או נפרע במועד השלמת העסקה).

נזכיר כי EPN ממשיכה להחזיק בבעלותה שני נכסים, המיועדים למימוש בשווי מוערך נטו של כ-30 מיליון דולר. הרווח על ההשקעה של EPN הסתכם לכ-228 מיליון דולר.

דודי מחלוף, מנכ"ל משותף באלביט הדמיה, מסר כי "לאחר כשנתיים של פעילות אינטנסיבית בארה"ב, אנו שמחים לדווח על השלמת עסקת המכירה למימוש של 47 נכסים מתוך 49 נכסים לבלקסטון ו-DDR אשר הינן שתיים מהחברות המובילות בתחום ההשקעות בנדל"ן בארה"ב. השלמת העסקה מניבה לחברה תזרים מזומנים ורווח משמעותיים, על השקעתה בתקופה של כשנתיים ממועד הרכישה הראשונה. במהלך השנים האחרונות צברנו ידע וניסיון רב בארה"ב באיתור נכסים בעלי פוטנציאל השבחה, הגדלנו את שיעורי התפוסה, טייבנו את מבנה החוב, ולבסוף מימשנו נכסים אלה לשחקן אסטרטגי.

בימים אלו אנו פועלים בשיתוף פעולה עם השותפים שלנו להקמת קרן השקעות שנייה בארה"ב ובכוונתנו לגייס משקיעים נוספים לקרן החדשה ולהשקיע בנכסים אשר מתאימים לפרופיל הקרן, כך שהפעילות של החברה בארה"ב תמשיך להוות חלק חשוב בפעילות החברה גם בשנים הבאות".