טאואר לא עוצרת: תיכנס לשוק עם פוטנציאל של מיליארדי ד'

תייצר עבור RedCat שבבים מיוחדים לאפליקציות שונות המיועדות לשוק הצרכני והרפואי ■ לפי הערכות, הטכנלוגיה החדשה שפותחה ע"י החברות, תאפשר להן כניסה לשווקים ששוויים מוערך במיליארדי דולרים

יצרנית השבבים טאואר , הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת RedCat Devices, המתמחה בתכנון רכיבים אלקטרונים מוקשחי קרינה, עבור יישומים ייחודיים לתעשייה האזרחית והצבאית. הטכנלוגיה החדשה שפותחה ע"י החברות, תאפשר להן כניסה לשווקים ששוויים מוערך במיליארדי דולרים.

כאמור, בשוקי האלקטרוניקה, מערכות תצפית, ניווט ומיכשור רפואי, קיים ביקוש גבוה לשבבים חדשניים מוקשחי קרינה.

במסגרת תוכנית פיתוח של רכיבים מוקשחי קרינה, מדווחים החברות לראשונה על תוצאות ניסויים של מוצרי זיכרון בנפח 512 קילו-ביט. חלק זה תוכנן על ידי חברת RedCat ויוצר על ידי טאואר-ג'אז תוך שימוש ברכיבים המיוחדים שמייצרת חברת RedCat, אשר נתמכו במרכז התכנון של טאואר-ג'אז בנתניה ויוצרו באמצעות תהליכי הייצור המסחריים הייחודיים שלה.

נציין כי רק לפני מספר ימים, החברה הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Tanner EDA על פיתוח חיישן דיגיטלי חדש בעל יכולות רזולוציה גבוהות, המיועד ליישומי הדמיות רפואיות. בשוק מעריכים כי פיתוח החיישן יעניק לטאואר תוספת הכנסה של מיליוני דולרים לשנה, בעוד מספר שנים.