הפגנת מחאה חברתית בשבת; "נמשיך למחות על העוולות"

הפורום לצדק חברתי הודיע היום על ארגון הפגנה המונית ביום שבת ■ "בשבת הקרובה תיערך עצרת מחאה המונית. נצא ב-20:00 מכיכר הבימה לרחבת מוזיאון ת"א"

הפורום לצדק חברתי הודיע היום על ארגון הפגנה המונית ביום שבת. "בשבת הקרובה תיערך עצרת מחאה המונית. נצא ב-20:00 מכיכר הבימה לרחבת מוזיאון תל אביב". לעומת אירועי הימים האחרונים שאורגנו בעיקר על סמך יוזמות ספונטניות ברשתות החברתיות, ההפגנה המתוכננת למוצאי השבת הקרובה היא פרי ארגונם של פעילי מחאה מארגונים שהיו פעילים גם במחאת הקיץ שעבר.

"לא נפסיק למחות על העוולות החברתיות" אומרים אנשי הפורום לצדק חברתי, "לא נפסיק להילחם על תקציב מדינה הוגן. לא ניתן להעלות מס על העניים ומעמד הבניים ולהוריד מיסים מהעשירים. כל הניסיונות לשנות את השיח לא יצליחו, נגמר עידן הקפיטליזם החזירי, העם דורש צדק חברתי".

עוד נמסר ממארגני ההפגנה: "בשבועות האחרונים יצאו אזרחים גדולים בזעם גדול על העוולות שמחוללת בהם קבוצה קטנה של 94 אנשים אלימים. תקציב המדינה הדרקוני שמתכנן להעביר שר האוצר ינציח לשנים את הפערים בחברה הישראלית. כספי משרד הרווחה נעלמים. את התקציבים להצלת מערכת הרפואה הגוססת ייתנו לעשירי המדינה בהנחות מיסים. את הכסף של מערכת החינוך שאמורה לחנך את ילדינו לסולידריות חברתית ייתנו לחברות כוח האדם על מנת ליצור את "מורי הקבלן". ואת הקרקעות שלנו יחלקו לקבלנים. גם כסף למערך הכבאות לא יועבר, אותו כסף נמצא במספרה של שטייניץ. ראש הממשלה ושר האוצר אכן נושאים ב"אחריות מיוחדת".

הם אחראיים להעמקת הפערים החברתיים, להרחקת המרכז מהפריפריה, הם אחראיים בצורה מאוד מיוחדת על ייבוש מערכת הבריאות ומערכת הרווחה. שיטת היבש וההפרטה עלתה כבר בחייהם של 44 מגיבורי המדינה, ולא נשב בצד עד ששר האוצר לא יימצא את עצמו בביתו".