Commerce Sciences הישראלית גייסה 1.8 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי, המפתח פתרון לפרסונליזציה בתחום המסחר המקוון, צירוף גם שני משקיעים נוספים, בהם חברת T5 Capital לצד משקיעים פרטיים בהם ג'ו לונסדייל (מייסד שותף של חברת Palantir) ואחרים

חברת הסטארט-אפ הישראלית Commerce Sciences, המפתחת פתרון לפרסונליזציה בתחום המסחר המקוון, השלימה גיוס ראשון של 1.8 מיליון דולר. החברה הודיעה כבר בינואר השנה כי גייסה 1.5 מיליון דולר מקרן ההשקעות של יו"ר גוגל אריק שמידטInnovation Endeavors ומקרן ג'נסיס, אך כעת היא הודיעה על השלמתו של סבב הגיוס עם תוספת של 300 אלף דולר וצירוף שני משקיעים נוספים, בהם חברת T5 Capital (המחזיקה בבעלות של Mall of America) לצד משקיעים פרטיים בהם ג'ו לונסדייל (מייסד שותף של חברת Palantir) ואחרים.

חברת Commerce Sciences הוקמה ב-2011 על-ידי אביב רווח (מנכ"ל) ואיל ברוש (סמנכ"ל תפעול ופיתוח). החברה טרם חשפה באופן פומבי את פעילותה ועובדת מתחת לרדאר בגרסת אלפא על פתרון טכנולוגי לפרסונליזציה של תחום המסחר המקוון. גרסת הבטא אמורה להיות מושקת בשבועות הקרובים. רווח נמנה על מייסדי חברת הגיימינג הישראלית MoMinis, בעוד ברוש כיהן קודם לכן כסגן נשיא למו"פ בחברת Flash Networks.

לדברי רווח, "הלקוחות שמשתמשים כבר בגרסת האלפא שלנו אומרים שמדובר במוצר חובה בכל חנות מקוונת. שוק המסחר המקוון גדל בקצב מהיר מאוד והעתיד נמצא בהתאמת חווית השימוש לכל משתמש באופן אישי".

בעקבות ההשקעה, יצטרף לדירקטוריון החברה אדן שוחט, שותף בג'נסיס. לדברי שוחט, שזוהי השקעתו השלישית כשותף בג'נסיס פרטנרס, ההשקעה בחברה משקפת את אמון הקרן בפוטנציאל האדיר בדור היזמים, שהולך ובונה את עמק הסיליקון בישראל. "הצוות המנוסה של Commerce Sciences הצליח בזמן קצר לפתח פתרון שנועד לתת מענה לכל אתר קניות. אנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם איל ואביב".