דלק לוגיסטיקה תונפק בבורסת ניו-יורק תחת הסימול DKL

החברה מקבוצת דלק בבעלות יצחק תשובה, פועלת בתחום הזיקוק וההפצה של מוצרי נפט ברחבי ארה"ב, הגישה תשקיף להנפקה ראשונית לציבור של יחידות השתתפות ■ יעד הגיוס: כ-135 מיליון דולר

דלק US , חברה בת של קבוצת דלק , הפועלת בתחום זיקוק והפצה של מוצרי נפט וכן הפעלה של תחנות תדלוק ומרכזי נוחות ברחבי ארה"ב, הודיעה היום כי חברת בת בבעלות מלאה, דלק לוגיסטיקה, הגישה לרשות לניירות ערך בארה"ב תשקיף (S-1) להנפקת ראשונית לציבור (IPO) של יחידות השתתפות של דלק לוגיסטיקה.

יחידות ההשתתפות צפויות להסחר בבורסת NYSE (בורסת ניו-יורק) תחת הסימול DKL כאשר יעד הגיוס עומד על כ-135 מיליון דולר. בנק אוף אמריקה - מריל לינץ' יוביל את ההנפקה.

דלק לוגיסטיקה הוקמה על ידי חברת דלק ארה"ב במטרה להחזיק, להפעיל, לרכוש ולבנות נכסים להובלה, לאחסון ולהפצה של נפט גולמי ומוצרי זיקוק. הנכסים של דלק לוגיסטיקה צפויים לכלול כ- 80 מייל של צינורות להובלה ואיסוף של נפט וכ- 1.4 מיליון חביות של מערכות לאחסון נפט המשמשים בעיקר את בתי הזיקוק בבעלות דלק בטיילר, טקסס ובאל דוראדו, ארקנסו.

בנוסף, הנכסים יכללו צינור להובלת נפט ("Paline") באורך של כ- 185 מייל ופעילות שווק והפצה של דלקים באמצעות חמישה טרמינלים להפצת דלקים בטנסי ובטקסס.