השיחה

בעיניים של שף

"כמי שמנהל שלוש מסעדות שבבעלותי, ומעסיק מעל ל-150 עובדים, לא חשבתי שיהיה לי זמן לעצור מדי פעם ולהנציח, באמצעות צילומים, רגעים קטנים בסדר יומי האינטנסיבי. נחשפתי לאינסטגרם בזכות אשתי אורית וילדיי הבוגרים ועדיין לקח לי זמן עד שהחלטתי לפתוח חשבון משלי. מה שאני אוהב בתוכנה היא האפשרות לקחת רגע שגרתי ולתעד אותו במלוא הדרו. אני מרבה לצלם חומרי גלם ולתת להם את הבמה המרכזית, טרם הורכבו למנה. בנוסף, אני מאוד אוהב לתת חיים חדשים לתמונות ישנות, שבאמצעות האפקטים של התוכנה מקבלים גוון חדש ולעתים משמעות חדשה".

1. קימל. "לפני כ-19 שנה פתחתי את מסעדת קימל. זאת עוד לפני שמטבחים מבוססי שוק היו לדבר שבאופנה. בחרתי להציג ירקות טריים כדקורציה משתנה מדי יום. הקונספט נשמר ומוכיח את עצמו גם היום".

2. צדפות. "באחרונה ביקרתי במונטנגרו לצורך צילום תוכנית בישול. בחיפוש פרודוקטים בשוק המקומי נתקלתי במבחר מגוון של דגה ופירות ים. הצדפות הונחו על משטח קרח באופן הכי פשוט והכי מזמין".

3. ברזיל. "לרגל יום העצמאות הישראלי, נשלחתי על-ידי משרד החוץ לבשל בבית השגריר הישראלי בברזיל ארוחה לכ-800 איש. בהתאם למעמד, האוכל שבישלתי היה על טהרת המטבח הישראלי. מה שהיה יוצא דופן הוא האבטחה חסרת התקדים באירוע - עשרות חיילים מהימ"מ הברזילאי דאגו לביטחון האורחים והדיפלומטים, נציגי מדינות רבות, שהגיעו לאירוע".

4. העוגן. 18" שנות נישואין וארבעה ילדים. כדי לעמוד בקצב החיים המטורף אני מקפיד לעשות הפסקות יזומות ולצאת עם המשפחה לחופשות כדי להתנתק מהיומיום, לצבור חוויות ולהרגיש את הביחד".

כשהנשיא והמלך עושים עסקים

מלך האשאנטי מגאנה, אוטומפו אוסיי טוטו ה-II, הגיע לביקור רשמי בישראל ומתארח במלון המלך דוד בירושלים. ממלכת האשאנטי היא ממלכה של הקבוצה האתנית הגדולה ביותר בגאנה, הכוללת 12 מיליון איש. מטרת הביקור היא קידום שיתופי פעולה כלכליים ועידוד השקעות ישראליות בגאנה. את הביקור יזם איש העסקים איתן סטיבה, יו"ר קרן ההשקעות ויטל קפיטל, שהחלה באחרונה בהקמת ישוב ירוק בגאנה. בגאנה פועלות היום מספר חברות ישראליות בהן ויטל קפיטל, תה"ל, דיזינגוף וסוניטרה (סולל בונה). בביקור אתמול, במשכן הנשיא, אמר הנשיא שמעון פרס כי ישראל מוכנה לחלוק בידע, בטכנולוגיה ובמשאבים כדי להגביר את קצב ההשקעות הכלכליות בגאנה.

קופלר בקופה

חברי הוועד המנהל של האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) הפכו אתמול לקופאים ליום אחד בסניף סופר-פארם בהרצליה. מדי יעקבזון, מנכ"לית האגודה; ליאון קופלר, מבעלי סופר-פארם המשמש כיו"ר האגודה וכנשיא חבר הנאמנים שלה; אורית בנבנישתי, מנכ"לית קבוצת תגבור; לייזי אורן, נשיא מטריקס ויובל גריסריו, יו"ר הוועד המנהל של האגודה, התייצבו בקופות כדי לקחת חלק פעיל בהשקת מבצע ההתרמה השנתי של האגודה, באמצעות מכירת מגנטים מעוצבים ללקוחות. במהלך חודש המודעות הבינלאומי למחלה, יימכרו המגנטים בסניפי סופר-פארם.

ההכנסות ממכירת המגנטים ייתרמו לפעילות האגודה בישראל למען עידוד המחקר למציאת מרפא, התמודדות עם סיבוכי המחלה, דאגה לרווחת החולים ושיפור איכות חייהם וחיי בני משפחותיהם.

הקמפיין ששאג: שר התיירות קוטף פרס

טקס "האריה השואג", תחרות המצוינות של ענף יחסי הציבור בישראל, נערך אמש (א') באגף החדש של מוזיאון תל-אביב. לתחרות השנה הוגשו יותר מ-40 קמפיינים והעיתונאי דב גילהר הנחה את הטקס.

בקטגוריית "קמפיין בינלאומי" זכה משרד התיירות, עבור הקמפיין לבחירת ים המלח לאחד משבעת פלאי תבל. משרד לייבוביץ'-ברגר והמועצה האזורית מגילות ים המלח קיבלו ציון לשבח על הקמפיין. שר התיירות סטס מיסז'ניקוב הגיע לקבל את הפרס.

משרד בן חורין-אלכסנדרוביץ', בראשות יועצי התקשורת איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ', זכה בתואר "קמפיין השנה" בזכות הניהול התקשורתי של המאבק הציבורי לשינוי חוק טל - קמפיין שהביא לשינוי סדר היום הציבורי.

בקטגוריית "טכנולוגיה" זכו הטכניון בחיפה ומשרד יחסי הציבור "מסר אחד", על הליווי התקשורתי של זכייתו של פרופ' דן שכטמן בפרס נובל לכימיה. תואר "יקיר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור לשנת 2012" הוענק לקרלוס בגס, נשיא קבוצת יפעת, על היותו חלוץ ופורץ דרך בשדה ניטור המידע התקשורתי וניתוחו העסקי מעל ל-39 שנה. את הפרס מטעם האיגוד העניקו לבגס נשיא האיגוד, דוד נוימן, ותא"ל במיל' אפרים לפיד, שקיבל את התואר בשנה שעברה.

הגיעו: רותי שטרית, שהעניקה את הפרס לשר מיסז'ניקוב, דניאלה רייבנבך, יובל אטד מנכ"ל WINWIN ועופר דומינגז מגיש תוכנית הבוקר ב"רדיו תל-אביב", שהגיעו לפרגן לנשים שלהן לימור אטד ולילך דומינגז, בעלות משרדים לייעוץ תקשורתי, שזכו במשותף בפרס על הקמפיין המצטיין בקטגוריית מגזר שלישי עבור עמותת "אנוש" לבריאות הנפש, פופי אריאלי, דודו גלבוע, אורן הלמן, מירב לפידות, שמעון וילנאי כתב "קול ישראל" הפורש, ורד אורן, גבי בגס, דוברת האיגוד אביטל זלמנוביץ' ורבים נוספים.