מיכאל גולן: גם אם המע"מ יעלה, לא נעניש את קהל המנויים

מנכ"ל גולן טלקום: "בקפיטליזם נורמלי יש לך שותפים ששמים כסף בעסק ומנסים לבנות ולייצר סטנדרט חדש. אנחנו שמנו כסף שלנו בחברה. מה עשו כל חברות התקשורת? לקחו הלוואות הלוואות מהבנקים והעלו מחירים כדי להחזיר אותן"

מיכאל גולן, מנכ"ל חברת התקשורת גולן טלקום, התייחס אתמול בראיון בתוכנית "מדברים גורדון" להעלאת המע"מ הצפויה על-ידי הממשלה והשפעתה על מחירי חבילות הסלולר. "אנחנו כבר בודקים תרחישים שונים כשמע"מ יעלה", אמר, והצהיר כי "גולן טלקום לא תעניש את קהל המנויים".

גולן נשאל על קריסת אתר האינטרנט של גולן טלקום השבוע, המרכז את כל פעילות השיווק והשירות של החברה.

לדבריו, "במשך כמה שעות (ביום ד') עשינו עדכון עם חברת IBM על אחת המערכות שלנו, והעדכון גרם לכמה שעות של נפילת האתר. אם זה פגע בשירות הלקוח שלנו? התשובה שלי היא לא. זה הסתדר במשך הלילה".

נושא נוסף אלי נדרש מיכאל גולן בראיון היה הקושי של אנשי עסקים לגייס אשראי בנקאי בישראל, בגלל הריכוזיות במשק והקשר בין הבנקים לטייקונים.

"בקפיטליזם נורמלי יש לך שותפים ששמים כסף בעסק ומנסים לבנות ולייצר סטנדרט חדש", אמר גולן. "אנחנו שמנו כסף שלנו בחברה. מה עשו כל חברות התקשורת עד עכשיו? לקחו הלוואות כמו בעסק נדל"ן. לקחו הלוואות מהבנקים והעלו מחירים כדי להחזיר את ההלוואות".