הסטארט-אפ הישראלי ביזאבו מגייס 1.5 מיליון דולר

הרעיון של Bizzabo, שהוקמה ב-2010, הוא לאפשר נטוורקינג אמיתי בזמן כנסים על בסיס חשבונות הלינקדאין של באי הכנס ■ עד כה גייסה החברה כ-1.8 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ הישראלית Bizzabo, המפתחת אפליקציה לנטוורקינג בכנסים, גייסה 1.5 מיליון דולר מקרן קיידן קפיטל (שהשקיעה בעבר ב-Playtika, 5min ואחרים), האנג'ל הסדרתי גיגי לוי, המומחה לתורת המשחקים פרופ' יאיר טאומן, היזם ברק רבינוביץ', המשקיע ג'ואי לאו וקבוצת ההשקעות AfterDox. עד כה גייסה החברה כ-1.8 מיליון דולר.

הרעיון של Bizzabo, שהוקמה ב-2010 על-ידי ערן בן שושן, אלון אלרואי ובועז כץ, הוא לאפשר נטוורקינג אמיתי בזמן כנסים על בסיס חשבונות הלינקדאין של באי הכנס. כך, באי הכנס יוכלו לעדכן דרך האפליקציה את כוונתם להיות נוכחים בכנס ולהתעדכן מי אמור להגיע ועשוי להוות אופציה להיכרות ולנטוורקינג מתאים במהלך הכנס.

באופן זה, במקום להתחיל לסרוק את אולם הכנס בחיפוש אחר עמיתים פוטנציאליים על-ידי קריאת תגי השם שלהם, האפליקציה מאפשרת לעשות בדיקה מקדימה ולצפות בפרופיל הלינקדאין של מי שרלבנטי עבורם.

המשתמשים יכולים גם לקרוא על הלו"ז של הכנס, לראות מי מדבר בכל פאנל ופאנל ואף לדבר על הכנס באמצעות ערוץ ייעודי בטוויטר. לכשימצאו משתתף רלבנטי עבורם, יוכלו ליצור איתו קשר ישירות ומשם לפנות לאפיקים עסקיים או חברותיים.

גיגי לוי התייחס היום לגיוס ואמר כי "ל-Bizzabo יש צוות מעולה עם מוצר חכם שפותר בעיה אמיתית. יש פה פוטנציאל לעזור למיליוני אנשים לעשות נטוורקינג וליצור קשרים עסקיים בצורה הרבה יותר יעילה ולהשפיע על תעשייה שלמה".