קומברס מוכרת את סטארהום לפורטיסימו תמורת 80 מיליון דולר

קומברס טכנולוג'י מוכרת את החברה הבת שלה, סטארהום, לקרן פורטיסימו תמורת 80.3 מיליון דולר במזומן שיעברו אל בעלי המניות של החברה ■ העסקה לפי שווי פעילות של 54 מיליון דולר

קומברס טכנולוג'י מוכרת את החברה הבת שלה, סטארהום, לקרן פורטיסימו תמורת 80.3 מיליון דולר במזומן שיעברו אל בעלי המניות של החברה, כך הודיעה היום (ה'). ברקליס ישראל תיווכה בעסקה שהתבצעה לפי שווי פעילות של 54 מיליון דולר.

סטארהום מספקת פתרונות בתחום שירותי הנדידה (roaming) למפעילים סלולריים, לשם שיפור הרווחיות שלהם בתחום זה. הפתרונות של סטארהום כוללים גם אופטימיזציה של שימוש מפעיל הסלולר במשאבי הרשת.

יובל כהן, מייסד ושותף מנהל של קרן פורטיסימו, אמר: "פורטיסימו, כקרן המתמקדת ביצירת ערך הנובעת מצמיחה, מוצאת בסטארהום עניין רב לאור המובילות הטכנולוגית שלה, המוניטין שלה בקרב קהל לקוחותיה ומגוון המוצרים שלה, לרבות אלה הנמצאים בפיתוח. אנו מעריכים כי ניתן יהיה להוביל לצמיחה מהירה של פעילות החברה, באמצעות הרחבת מעגל לקוחות החברה ופיתוח ומכירת מוצרים חדשים ללקוחות קיימים וחדשים".

מנכ"ל סטארהום, איתן אחלאו, אמר: "ההצטרפות של פורטיסימו כמשקיעה בסטארהום תאפשר להאיץ את צמיחת החברה ולממש את הפוטנציאל הטמון ביתרונה הטכנולוגי, מיצובה כמובילה בתחום הנדידה וקשריה המצוינים ורבי השנים עם הלקוחות".