מלאנוקס מעדכנת: תעניק עד 1.5 מיליון מניות לעובדים

החברה מעדכנת את תוכנית תגמול העובדים שלה, ותעניק לעובדיה אפשרות לרכוש עד 1.5 מיליון מניות בהנחה של 15% על מחיר השוק

חברת מלאנוקס מעדכנת את תוכנית התגמול לעובדיה הבכירים שאושרה במאי השנה, ותעניק עד 1.5 מיליון מניות בהנחה של 15% למחיר השוק (שווי השוק של החברה עומד על כ-4.25 מיליארד דולר לאחר זינוק של כ-221% מתחילת השנה).

נציין כי למרות האופטימיות בקרב הנהלת החברה והאנליסטים המסקרים אותה מימשו לאחרונה מנהלים בכירים במלאנוקס מניות בהיקפים של מיליוני דולרים.

על רקע הזינוק במניית מלאנוקס לאור הדוחות והתחזיות הטובות שפרסמה לאחרונה, העלו לאחרונה בכלל פיננסים את מחיר היעד למניה ל-140 דולר. יונתן קרייזמן, אנליסט כלל פיננסים ברוקראז', מעריך כי "מלאנוקס תעמוד על קצב מכירות של מיליארד דולר כבר באמצע 2014 - מוקדם מציפיות השוק. מלאנוקס מתברגת בצעדי ענק כשחקנית מרכזית במהפכת הנתונים - להערכתנו תופעה מרחיקת לכת. לאור שיעור חדירה נמוך וקצב אימוץ מרקיע, להערכתנו, מלאנוקס תמשיך להיסחר במפילי צמיחה 'חריגים' בזמן הנראה לעין - זאת למרות הגידול הפנומנאלי שהציגה עד כה".

גם בדש ברוקראז' התחילו לסקר את מלאנוקס, בהמלצת "תשואת יתר" ובמחיר יעד של 120 דולר. בדש מעריכים כי החברה תסיים את שנת 2012 בצמיחה של כ-106%, עם צמיחה הקרובה ל-250% ברווח הנקי. "לאור ההזדמנויות הרבות בשוקי היעד המגוונים, אנו מעריכים צמיחה של כ-27% בשנת 2013 עם רווח למניה הקרוב ל-4.5 דולר. מודל ה- DCF המבוסס על רווחיות תפעולית בת-קיימא של 30%, שיעור היוון של 10% וצמיחה קבועה של 5%, גוזר מחיר מניה ראוי של 120 דולר המשקף מכפיל 25 (בניכוי המזומן) על רווחי 2013".