טאואר בדרך להסכם ענק עם לקוח זר

ל"גלובס" נודע כי הנהלת חברת טאואר שוהה בימים אלה בחו"ל ונמצאת במגעים לחתימה על הסכם גדול עם לקוח זר ■ לפי ההערכות, מדובר בחוזה אשר יכניס לחברה עשרות מיליוני ד' בשנה

הנהלת חברת טאואר שוהה בימים אלה בחו"ל ונמצאת במגעים לחתימה על הסכם גדול עם לקוח זר - כך נודע היום (ה') ל"גלובס".

לפי ההערכות, מדובר בחוזה אשר יכניס לחברה עשרות מיליוני דולרים בשנה. עוד עולה מההערכות כי ייצור ההזמנות החדשות שיתקבלו, יחולק בין מפעלי טאואר השונים.

החברה בניהולו של ראסל אלוונגר, נזכיר, סיכמה את הרבעון השני של השנה עם עלייה של 21% בהכנסות ל-168.6 מיליון דולר לעומת 139.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון הקודם הסתכמו מכירות החברה ב-168 מיליון דולר.

הרווח הנקי (non-GAAP) ברבעון השני הסתכם ב-45 מיליון דולר, או 2.08 דולרים למניה, המייצג שיעור רווח נקי של 27%, שיפור בהשוואה ל-28 מיליון דולר, או 1.42 דולרים למניה, המייצג שיעור רווח נקי של 20% אותו רשמה החברה ברבעון המקביל אשתקד.

לפני כחודש הסירה החברה את הערפל סביב סוגיית איחוד הון המניות שלה, ודיווחה לבורסה כי דירקטוריון החברה החליט על ביצוע איחוד וחלוקה מחדש של מניות החברה ביחס של 1:15 באופן שכל 15 מניות רגילות בנות 1 שקלים ערך נקוב יאוחדו למניה רגילה אחת בת 15 שקל ערך נקוב, וזאת בכפוף לאישור האסיפה הכללית.

מהחברה נמסר בתגובה: "החברה אינה מגיבה לשמועות ואם וכאשר יהיה לה על מה לדווח, תעשה זאת לפי חוק".