אופנהיימר ממליץ על טאואר - והמניה מזנקת 8% בבורסה

האנליסט אנדרו יורקביץ: "החברה ממשיכה להגדיל את תזרימי המזומנים, לשפר מרווחים ולזכות בחוזים" ■ מעניק למניה מחיר יעד של 12 דולר

מניית טאואר מזנקת היום (ד') בבורסה לאחר שבית ההשקעות אופנהיימר העניק למניה המלצת "תשואת יתר" והצמיד לה מחיר יעד של 12 דולר, מחיר הגבוה בכ-70% ממחירה בשוק.

בסקירה שפורסמה תחת הכותרת "מעבר לסערה - יש הרבה מה לאהוב", כותב האנליסט אנדרו יורקביץ שהתחזית המאכזבת שסיפקה החברה לרבעון השלישי של השנה קשורה בעיקר למצב המאקרו-כלכלי העולמי ופחות לעסקי החברה והתנהלותה. יורקביץ מזכיר לחיוב את ההתקדמות בהקמת מפעל השבבים של טאואר בהודו יחד עם IBM (החלטה סופית תתקבל בסוף השנה), הספליט ההפוך בנאסד"ק ביחס של 1:15 והתחזקות תזרים המזומנים שמייצרת החברה.

יורקביץ מזכיר גם את החשיפה ב"גלובס" על כך שטאואר מנהלת מגעים מתקדמים עם לקוח זר באסיה בנוגע לעסקה גדולה וכותב: "לא נופתע אם זה יקרה. החברה הצליחה בעבר להשיג חוזים עם לקוחות גדולים".

לפי יורקביץ, "החברה ממשיכה להגדיל את תזרימי המזומנים, לשפר מרווחים ולזכות בחוזים. למרות שסוגיית שטרי ההון בעייתית, אנו מאמינים שהגורמים החיוביים ינצחו את השליליים".