בזק: סלולר ללא הגבלה, טלפון קווי ואינטרנט ב-239 שקל

החבילה כוללת שיחות, SMS, וגלישה ללא הגבלה ברשת פלאפון, יחד עם קו טלפון נייח במסלול הכולל 100 דקות, ובנוסף תשתית אינטרנט בקצב של 10 מגה

חברת בזק מדווחת היום (א') כי תשיק לראשונה חבילה הכוללת סלולר, קו טלפון קווי וגם תשתית אינטרנט. מחיר החבילה עומד על 239 שקל בחודש, והוא כולל חבילת שיחות, הודעות SMS וגלישה ללא הגבלה ברשת פלאפון, יחד עם קו טלפון נייח במסלול הכולל 100 דקות, ובנוסף תשתית אינטרנט בקצב של 10 מגה. זאת הפעם הראשונה שבזק ופלאפון משתפות פעולה ומשווקות יחד חבילת שירותים.

המחיר הכולל הוא לשנה, ללא כל התחייבות. ניתן גם לשלב את המסלול של פלאפון עם חבילות אחרות שבזק מציעה, הן בטלפון הנייח והן באינטרנט.

החבילה מוצעת הן ללקוחות קיימים והן ללקוחות חדשים בבזק ובפלאפון, והיא משווקת לאחר שמשרד התקשורת אישר אותה בעקבות החלטתו לא להתערב בה.

רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק, אמר ל"גלובס" כי המהלך ישנה את שוק התקשורת בטווח הרחוק, כפי שבזק שינתה את מבנה השוק בעקבות השיווק המשותף שבין בזק וחברות ה-ISP שהחל לפני שנתיים. גוראון אמר כי בזק נערכת לשיווק של כל שירותי התקשורת, וכך היא רואה את עצמה פועלת בעתיד הקרוב.

מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, מסר היום כי השקת החבילה החדשה מהווה מהלך פורץ דרך בענף הטלקום, שממנף את מובילותן של שתי החברות מקבוצת בזק. "חבילת התקשורת משלבת את הפתרונות המתקדמים בענף ונותנת את התמורה הטובה ביותר לצרכן הישראלי".

כל לקוח בזק יכול להזמין עד 5 קווים סלולריים במסגרת החבילה, כשעלות כל קו היא 99 שקל לחודש. כך ניתן למעשה גם להתחבר לטלפון קווי בבית, וגם לספק לכל בן משפחה קו סלולרי ללא הגבלה.

בזק תבצע עבור הלקוח את ההזמנה של החבילה הסלולרית, כך שלמעשה הוא לא צריך לפנות לפלאפון בעניין. לקוחות החבילה החדשה ימשיכו לקבל חשבון על השירותים הקוויים מבזק, ואילו פלאפון תספק ללקוח את החשבונית על שירותי הסלולר.